משרדים להשכרה בחללים משותפים.

יותר ויותר רואים בכל מקום משרדים להשכרה בחללים משותפים כי יש לכם ביקוש. הרבה יותר אנשים בעיקר צעירים וצעירים ברוחם עוברים לעבוד במשרדים משותפים. בעשור האחרון נוצר מונח חדש שנקרא סביבת עבודה משותפת. פרילנסרים, בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע שונים חולקים שטח עבודה משותף. בעולם זה כבר ממש מקובל ונפוץ. רק בארצות הברית יש כבר מעל אחד עשר אלף שטחים משותפים וצופים עליה גדולה בכך גם בשנים הבאות.

מקום מומלץ לסטארטאפים

עם היווצרות הסטארטאפים  שהם כל כך נפוצים בעשור האחרון היתר גם צמיחה של שטחים משותפים. סטארטאפים מתחילים לעבוד עם תקציב נמוך לרוב, אבל יש להם פוטנציאל רווח גדול. כאשר סטארטאפים מקבלים מימון מגורמים שמאמינים בהם יש להם אפשרות להתחיל לפתח ולמקצע את הרעיון או את המוצר שלהם. שכירות משותפת היא אחד הטרנדים החזקים של סטארטאפים ועסקים קטנים אחרים או בעלי מקצוע אחרים.

מה הוא שטח עבודה משותף?

שטח עבודה משותף או משרד להשכרה משותף הוא מונח גמיש שיש לו כמה משמעויות. בשטח משרדים משותף עובדים גם כמה עובדים מאותו עסק אך יכולים גם לעבוד עובדים שונים מעסקים שונים ברוב המקרים יש משכיר ראשי ששאר המשתתפים משלמים לו סכום חודשי קבוע כלשהו על השימוש במשרד. זה יכול לכלול רק גישה למשרד או גם שימוש בציוד משרדי במשרד כמו פקס, מכונות צילום, טלפונים ועוד. זה דומה מעט למנוי לחדר כושר. כאשר במשרד גדול יכולות לעבוד קבוצות שונות של עובדים. מי שרוכש משרד משכיר אותו לכמה פרילנסרים יחד יכול לקבל תשואה נאה.

שינוי בשוק העבודה

השינוי בשוק העבודה, המעבר מעסקים גדולים לעסקים קטנים, לעסקים קטנים אשר מתבססים לרוב על יזמות מאוד עודד והצמיח את התופעה של משרדים משותפים. זה פתרון מנצח עבור כל הצדדים, בעל המשרד מרוויח מכל המשתמשים במשרד יותר מאשר היה מרוויח משוכר יחיד, ואילו שוכרי המשרד משלמים הרבה פחות מאשר לו היו שוכרים לבד משרד כזה או אפילו שוכרים משרד קטן יותר כאמור – כולם מרוויחים מעבודה משותפת במשרד משותף.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות