מתי יש לגשת למיון

מחלה היא אחד הדברים המעצבנים, המעיקים והקשים ביותר שיכולים לקרות לבן אדם. כמובן שיש מחלות קלות, אך רק מי שחטף מחלה קשה יודע עד כמה מדובר בדבר קשה המשפיע על כל פן בחיינו. מחלה משפיעה על חיינו במידה ניכרת והופכת אותם להרבה פחות נעימים ממה שיש. אם אתם חולים במחלה קשה, נפצעתם בתאונת דרכים או בתאונת עבודה אתם צריכים לשקול ברצינות רבה לגשת אל חדר המיון. בין אם אתם עושים זאת בעזרת אמבולנס או ללא אמבולנס אתם צריכים לשקול ברצינות לפנות אל חדר מיון. הרפואה בישראל נחשבת לאחת הטובות בעולם ותעיד על כך תוחלת החולים של הישראלים ועל כן אתם צריכים לשים את מטבחם בה ולא לקחת סיכונים מיותרים בנוגע לפניה אל חדר המיון. זכרו כי לעתים זה יכול להציל את חייכם ואת בריאותיכם.

נסו לקבל הפניה מקופת החולים שלכם

שימו לב הזמנה של אמבולנס יכולה להיות יקרה מאוד ולהכביד על הכיס שלכם. אם אתם רוצים להבטיח כי לא תצטרכו לשלם על אמבולנס כדאי לכם לפנות אל קופת החולים ולקבל ממנה הפניה לחדר המיון. פנו אל מוקד האחיות בקופת חולים והם ישלחו באופן ישיר את ההפניה אל בית החולים. לרוב אם מתאשפזים במשך שלושה ימים הרי שאין צורך לשלם את התשלום לאמבולנס וקופת החולים מכסה זאת. אך מכיוון שאתם אף פעם לא יודעים כמה זמן תתאשפזו זה יהיה חכם לקבל את ההפנייה. עם זאת, אם מדובר במצב חירום אל תבזבזו זמן וישר הזמינו את האמבולנס מבלי לחכות להפניה מקופת חולים.

זכרו כי לעתים חדר המיון הוא המקום המועד ביותר לקבלת מחלות

אמנם הרפואה הישראלית ידועה בכך שהיא איכותית וטובה, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה כי חדרי המיון הישראלים אינם ידועים באיכותם. הבלגן שורר בחדרי המיון וכל מי שמגיע אליהם סובל מתורים ארוכים עד אשר מגיע אליהם רופא. לא רק זאת אלא שבחדר המיון קיימת סכנה להידבקות במחלות רבות שחלקן עמידות לאנטיביוטיקה ועל כן יש לשקול ברצינות האם להתפנות אליו. על כן אם אתם חולים, כדאי לכם לפעול בשלבים לפני שאתם פונים אל חדר המיון. קודם כל בקרו את רופא המשפחה שלכם ורק אם מדובר במצב חירום אמתי פנו אל חדר המיון שלכם וכך תבטיחו כי הטיפול בכם יהיה הטוב ביותר.

חשבו היטב לאיזה חדר מיון אתם מתפנים

אם כבר החלטתם להתפנות אל חדר מיון עליכם לשקול לאיזה חדר מיון להתפנות. כמובן שאם אתם גרים בצפון אז אין לכם הרבה אפשרויות, אך אם אתם גרים במרכז הרי שעומדות בפניכם מספר אופציות ואתם צריכים להחליט מהו חדר המיון הטוב ביותר אשר ישרת אתכם בצורה מושלמת ויטפל בכם בצורה המיטבית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות