מתן פתרונות ביטוחיים במצבים לא שגרתיים

מתן פתרונות ביטוחיים במצבים לא שגרתיים ו/או כיסויים יחודיים לרבות כיסוי מחוץ למדינת ישראל.

חברות ובעלי מקצוע רבים בישראל מנהלים עסקים ואופרציות שונות לא רק בישראל אלא גם מעבר לים. זה מאלץ אותם להכין את עצמם בהתאם לסיטואציה זו. בין היתר באמצעות פוליסות ביטוח מתאימות אשר מאפשרות להם כיסויים במצבים לא שגרתיים.

כשמסתכלים בצורה נאותה על פוליסות ביטוח, הרי שבעיקרו של דבר מדובר על תוכנית שאמורה לעזור לנו דווקא בסיטואציות לא שגרתיות, דווקא במצבים אליהם אנחנו לא מוכנים, כשאנחנו צריכים כלים ייחודים להתמודד איתם. פוליסות ביטוח עם כיסויים ייחודיים הם הכלי שלנו, הן בישראל והן מחוץ לישראל.

ניצה ענבר סוכנות לביטוח מציעה ללקוחות שלה (הסוכנות עובדת אך ורק עם לקוחות עסקיים ומכאן שהיא יכולה להתמקד בתחומים עסקיים שונים באופן פרטני וכן לתת את כל הדגש לצרכים של העסקים עימהם היא עובדת) מגוון ביטוחים בהתאמה אישית על פי סוג התחום והשוק שם הם מתעסקים. בין היתר הסוכנות מציעה ביטוחים בתחום הרכוש, כספים, סחורות, נאמנות ועוד. מדובר על ביטוחים שכל עסק שמכבד את עצמו חייב להחזיק על מנת שיכול לשמור על עצמו מפני פגיעה כלכלית ברמה כזו או אחרת.

מה הן מתן פתרונות ביטוחיים לא שגרתיים

תחילה נאמר שבשביל להציג פתרונות ביטוחים לא שגרתיים הרי שעל סוכנות הביטוח להציג ידע מקיף הן בתחום הביטוח והן בתחום בו עובדים ומתנהלים המבוטחים שלה. רק אחרי שמבצעים מחקר מקיף אפשר לראות היכן בדיוק יכולות להיות נקודות התנגשות שונות אשר עלולות להוביל לבעיות שונות ולא שגרתיות. אז ניתן להכניס לפוליסה נקודות מהותיות וכיסויים ייחודיים אשר יכולים לעזור ללקוח. כך בדיוק נוהגת ניצה ענבר סוכנות לביטוח.

פוליסת ביטוח זה הסכם חוזי בין חברת הביטוח למבוטח. נקודות שלא נמצאות בחוזה לא יכולות להיות מכוסות. כלומר שאם סוכנות הביטוח שלכם לא העלתה נקודה מסוימת שהיא משמעותית עבורכם, אזי אם אתם ניזוקים כתוצאה מכך, לא תקבלו פיצוי. ניצה ענבר סוכנות לביטוח יודעת לחפש נקודות לא שגרתיים בשביל למצוא כיסוים ייחודיים להכניס אל תוך הפוליסה.

מה הכוונה כיסויים לא ייחודיים? לשם כך צריך חשיבה מקורית ויצירתיות, אליה אפשר להגיע אך ורק אם מכירים את התחום בו עוסק הלקוח ואת כל הקשיים והסכנות שעומדות לפניו. זה יכול להיות תקלות או בעיות שונות שקשורות לרכוש של העסק, החל מהשלב בו הוא מקבל אותו מהספק וכלה בשלב שהוא מעביר אותו אל הלקוח. בהמשך אפשר למצוא לא מעט קשיים וסכנות בעסקאות שונות שעושים, החל מביטולים, דחיות ועוד. לעיתים זה קשור לעסק ולעיתים לדברים חיצוניים שאין לעסק שליטה עליו. אלו כמובן רק מעט דוגמאות למצבים בהם נדרשת חשיבה מקורית למציאת כיסויים ייחודיים. על כך ועל עוד דברים חושבת ניצה ענבר סוכנות לביטוח כשהיא עובדת עם הלקוחות שלה על פוליסות לעסק שלהם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות