סוגים של חוטי סריגה

חוט הסריגה ממלא תפקיד מרכזי בתהליך הסריגה.

האיכות של מוצר סרוג מוגמר תלויה לחלוטין באיכות החוט בו סורגים, מאות סוגים צבעוניים של חוטים מקיפים אותנו, אך חיוני ביותר לבחור חוט המתאים לפרויקט שבחרנו.

עבור בובות סרוגות נשתמש בחוץ נעים ורך, עבור תיקים סרוגים נשתמש לרוב בחוטים קשיחים יותר.

חוטי סריגה מגיעים במגוון משקלים, משקלו של חוט מתייחס לעובי שלו. אפשר לבחור ממגוון רחב של משקולות חוט שנעות בין סופר מגושם לסופר עדין. חשוב לבחור חוט עם משקל נכון שכן משקל החוט הוא הקובע את מספר התפרים הכולל שהוא / היא יכולים לייצר עם החוט.

אפשר לבחור מתוך שלל סוגים של חוטי סריגה המורכבים ממספר סוגים של חומרים כמו כותנה, במבוק, כותנה מרוכזת, צמר, כותנה אורגנית, משי, סרט, חסינת עש וכו ', חומרים שונים של חוטים משמשים לפרויקטים שונים.

חוט סריגה עשוי צמר הוא כנראה הזן הפופולרי ביותר של חוטים. משתמשים בו רבות בפרויקטים של סריגה. השריטות בסיב הצמר הופכות אותו למגושם. זו כנראה הסיבה שהצמר מחזיק אותנו חמים בחורפים. צמר דק יותר מכווץ יותר מאשר צמר גס יותר. חפצים סרוגים באמצעות חוט צמר הם בדרך כלל עמידים וחמים.

כוכב חדש יחסית בעולם הסריגה הוא חוט הבמבוק שהופך במהרה לפופולרי. עשב הבמבוק נבצר, מזוקק לתאית ומסתובב לחוט. חוט הבמבוק הוא אנטי בקטריאלי ולכן הוא מועדף ע"י מספר רב של אנשים. בד סרוג באמצעות במבוק יכול לשמש וילון נהדר, יש לו ברק טוב והוא די קריר ונושם.

חוט הכותנה קל משקל וקריר. למרות שאנשים רבים לא אוהבים לסרוג עם חוט כותנה, הוא טומן בחובו יתרון רב. בד העשוי מחוט כותנה מחזיק היטב יחד ואינו נפרם. חוץ מזה הוא עמיד, חזק וניתן לכביסה במכונה. ניתן לצבוע חוט כותנה במגוון צבעים ובכך להפוך את הפרויקטים שלך לצבעוניים יותר.

חוט כותנה מרוכז הוא יוקרתי יותר מחוט כותנה רגילה, חוט מבריק זה מוסיף נופך של אלגנטיות ויופי לכל המוצרים המוגמרים.

חוט כותנה אורגני, המיוצר באמצעות כותנה אורגנית הפך לנישה נוצצת בעולם הסריגה, הוא צובר פופולריות ככל שיותר ויותר אנשים פונים למוצרים אורגניים / טבעיים.

חוט משי ממוחזר כשמו כן הוא עשוי ממשי ממוחזר, ליתר דיוק משי הפסולת של טחנות תעשייתיות בהודו. פרויקטים קטנים כמו תיקים, כובעים, צעיפים, עטיפות וכו 'יכולים להתבצע באמצעות חוט משי ממוחזר. חוט הסרט הצבעוני העשוי מחומרים כמו כותנה, ניילון, ראיון וכו 'תופס את עולם הסריגה בסערה. משתמשים בה באופן נרחב בכמה פרויקטים דקורטיביים.

צמר חסין עש (לא אש) הוא חוט סריגה פשוט המטופל בכימיקלים כדי להדוף עש.

לגבי חוט סריגה אלפקה: המרקם הרך של חוט האלפקה הטבעי – לא ניתן לעמוד בפניו. הסיבים האיכותיים האלה הם רכים, חמאתיים והרבה כיף לעבוד איתם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות