סוככים לגינה המושלמת

סוככים הם אביזרי חוץ חיוני המספקים צל, הגנה מפני פגעי מזג האוויר ונגיעה מסוגננת לכל גינה. הם יכולים להפוך אזור חיצוני פשוט לנווה מדבר נוח שבו תוכלו להירגע וליהנות מסביבתכם. לכן, אם אתם תוהים מדוע כדאי לשלב סוכך בגינה, כדאי שתדעו: יש לכך סיבות טובות, ובמיוחד במדינה חמה כמו ישראל. ראשית, סוכך איכותי יספק לכם צל והגנה מפני השמש. שנית, בעזרת הסוכך הנכון תוכלו ליהנות מהמרחב החיצוני שלכם גם בימים החמים ביותר. מעבר לכך, הסוכך יכול גם להגן על הצמחים שלכם מפני השמש הקופחת ולעזור להם לפרוח. בנוסף לצל, סוככים מציעים מחסה גם מפני גשם, ומאפשרים לכם להפיק את המרב מהגינה שלכם גם במזג אוויר גשום. מבחינה אסתטית, סוככים יכולים לשפר את מראה הגינה שלכם. הם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים, ומאפשרים לכם לבחור את הסוכך המושלם עבורכם, אז למה שלא תנסו זאת עוד היום? זה לא במקרה שבהרבה מאוד גינות בישראל יש סוככים ואין ספק שגם אצלכם זה יהיה פתרון מושלם.

בדים מומלצים לסוככי גינה

בעת בחירת בד לסוכך, יש לקח בחשבון גורמים כגון עמידות, עמידות במים והגנה מפני קרינת UV. כמה מאפשרויות הבד הפופולריות ביותר עבור סוככי גינה כוללות:

  1. אקריליק: בדי אקריליק ידועים בעמידותם והם גם מגנים מפני קרינת UV. הם זמינים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות ועמידים בפני דהייה, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לשימוש בחוץ.
  2. פוליאסטר: פוליאסטר הוא בחירת בד פופולרית נוספת בשל מחירו הזול ועמידותו. הוא עמיד במים ומציע הגנה מסוימת מפני קרינת UV.
  3. קנבס: קנבס הוא בחירת בד מסורתית לסוככים, הידוע במראה ובתחושה הטבעיים שלו.

יש אפשרות לבחור בין אופציות שונות כמו: כיסוי שימשונית, כסוי דרלון ועוד. למען האמת, בגלל שיש אפשרויות רבות ומגוונות, טבעי שלא תוכלו לקבל החלטה כזאת לבד, אך אל חשש: יש לכם במי להיעזר. לא חסרות היום חברות מובילות שמציעות שירותים בתחום הזה, ובכל אחת מהן תוכלו לקבל עזרה מקצועית בבחירת הבד המומלץ לסוכך שלכם.

בחירת הסוכך המושלם לגינה שלכם

כדי לבחור את הסוכך הנכון, צריך לקחת בחשבון לא רק את הבד, אלא עוד כמה גורמים. ראשית, האם אתם יודעים איפה בגינה תרצו להתקין את הסוכך? והאם במקרה שלכם מדובר על החלפת בד לסוכך או שאתם רוצים להתקין סוכך חדש כי מעולם לא היה לכם לפני כן סוכך? שנית, מה צריך להיות הגודל של הסוכך? מצד אחד, בוודאי תרצו שהוא יכסה שטח נרחב, אך מצד שני, בטוח שלא תרצו שהוא יכסה את הגינה כולה. לכן יש טעם לתת את הדעת גם על הנתון הזה. לבסוף, בהחלט כדאי יהיה לבדוק גם את העלויות, כי לא בטוח שהסוכך היקר ביותר יוביל לכך שתצאו מרוצים יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות