סורגים כאמצעי הגנה וכפריט אסתטי

סורגים לא חייבים להיות רק דרך לשמירה על הבית. הם יכולים גם להוות אמצעי עיצובי וקישוטי עבור הבית או הדירה. הסורגים לדירות קיימים במבחר סגנונות רב. אלה יכולים להיות מעוצבים עם פיתולים מעניינים וגם צבועים בצבעים שונים ובהירים. צבעים למתכת מגיעים כיום עם מגוון כה רב עד כי הבחירה היא חופשית כיד הדמיון. צבעים אפשריים הם לדוגמא צהוב זוהר, ירוק עמוק, כחול ים, כתום גזר, אדום אש, ורוד עתיק, שחור לילה, כסף זוהר וגם לבן פשוט.

סורגים כאמצעי הגנה

כיום כל מערכת אבטחה, ביתית או עסקית, כוללת גם התייחסות לסוגרים מלבד למערכות אזעקה מתקדמות, פיקוח היקפי של חברת אבטחה וכמובן גם מצלמות במעגל סגור. סורגים המותקנים בחלונות מהווים אמצעי יחיד לעיתים להגנה ממשית כמחסום מפני פריצות לבית לדוגמא.

איכות הסורגים

קיימים סורגים באיכויות שונות, החל מסורגים פשוטים עם מראה אחיד ועד לסורגים מורכבים מאוד. חשוב עם זאת בכל מקרה להקפיד מאוד על חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים לשימוש. רק חומרים אלה יוכלו להבטיח את איכות המוצר שיתקבל בסוף עבודת המסגור. כדי שהסורגים לא ישברו בקלות לדוגמא, חייבים להשתמש במתכת חזקה ואיכותית. היבט זה משמעותי וחשוב עד מאוד, הסורגים כאמצעי הגנה הם לא רק כלפי חוץ, אלא גם כלפי פנים. הכוונה היא שהם יכולים לא רק למנוע מפורצים להכנס, אלא גם לשמור על ילדים קטנים מנפילה.

מראה הסורגים בחלונות

אין צורך להרתע מהתקנת סורגים על החלונות בשל חשש מהמראה שיתקבל. ראשית, כיום כמעט בכל בית אפשר לראות סורגים על החלונות ושנית, ניתן לבחור בעיצוב ייחודי ומעניין עם סגנונות עיצוביים חדשניים ומגוונים. סורג המעוצב נכון יכול לאפשר אפילו שיפור במראהו החיצוני של בניין המגורים לדוגמא. קיימים היום הרבה מאוד עיצובים מקסימים של לבבות, פרחים ואפילו ציפורים המשולבים אחד עם השני דרך סורגי המתכת ויוצרים מראה סימטרי ומעניין לעין. כמו כן תמיד ניתן לצבוע את הסורגים בצבעים עזים וצבעוניים ולהביא למראה כייפי ומהנה. קיימים צבעי מתכת חזקים של אדום, ירוק, סגול, כתום, צהוב, ורוד וכחול.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות