סורגים לחלונות הם פריט חשוב ומשמעותי בכל בית בישראל

מעוניינים להתקין סורגים עבור חלונות ביתכם? עברתם לדירה חדשה ואתם רוצים לשים סורגים? קיימים מספר היבטים אותם כדאי להכיר לפני בחירת הסורג.

סורגים לחלונות לא חייבים להיות משעממים או מכוערים

אולי תופתעו אך כיום הסורגים יכולים לשמש כאלמנט עיצובי בבנייני דירות כמו גם בבתים פרטיים. במספר מקומות בארץ תוכלו לראות סורגים זהים המקשטים את כל חלונות המבנה וצבועים בצבעים עזים ומשמחים המעניקים למבנה כולו מראה מושך ומודרני. הרי מי לא יפנה את מבטו כלפי סורגים לחלונות הצבועים בצבע ורוד?! בזמן נסיעה כמה נעים לראות בזווית העין מבנה שמכוסה כולו בסורגים ירוקים הנראים כצמח מטפס.

מלבד הצבעים תמיד אפשר למצוא גם מסגרים היכולים לעצב כל סורג לחלון בצורה מיוחדת ומעניינת. שילוב של קיפודים, ברבורים, חסידות, דגים, דולפינים ופרחים אינו כל נדיר כיום בעיצובי סורגים.

תיקון סורגים

לפעמים אין צורך להתקין מחדש סורגים, אלא קיימים סורגים בחלונות הדורשים תיקון או שיפוץ קל. במידה וכך הוא הדבר כדאי מאוד לפנות לגורם מקצועי ולא לנסות לבצע את העבודה עם יד לא מיומנת. נסיון של גורם לא מקצועי יכול להשאיר את הסורג חלש ורגיש לשברים ולא להוות אמצעי ההגנה שהוא נועד להיות. עם זאת חשוב לציין כי תיקון נכון של הסורג יכול לגרום לנקודת התיקון להיות חזקה אף יותר מהסורג המקורי.

מסגרים

מסגרים מקצועיים ומיומנים הם נחוצים עבור התקנה נכונה ובטיחותית של סורגים לחלונות. רק מסגר מקצועי ידע באילו חומרים ניתן להשתמש עבור סורגים וכיצד לבצע את הפיתולים בהם אנשים מעוניינים בדרך שלא תפגע בחוזק הסורג.  כמו כן מסגר מקצועי ואמין יתן אחראיות של מספר שנים על העבודה. אחריות זו יכולה להקיף את הנזקים האפשריים כגון חלודה, נקודות חולשה וצבע. חלודה היא הגורם הראשון לפגיעה באיכות הסורג ויכולה לגרום אף לשבר של הסורג.

חלודה

כדי למנוע חלודה ניתן לבקש מהמסגר המכין את הסורגים עבור ביתכם לצבוע את הסורגים מראש בצבע נגד חלודה. חשוב לציין כי כיום ניתן למצוא כמעט כל גוון של צבע כצבע נגד חלודה ולא חייבים להתפשר על המראה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות