עורך דין לתעבורה – מהירות מופרזת

עורך דין לתעבורה יכול להסביר ללקוחותיו לגבי מדיניות הענישה של משטרת ישראל בנושא מהירות מופרזת. מאז שנת 2012, משטרת ישראל נוקטת במדיניות של דרישת ענישה מחמירה לגבי נהיגה במהירות מופרזת. כך למשל, במהירות מופרזת הכפולה מהמותר בחוק, יש דרישה לחודשי פסילה ארוכים. בנוסף, במהירות מופרזת של 195 קמ"ש ומעלה, יש דרישת ענישה למאסר בפועל.

מהן דרישות המשטרה לגבי מהירות מופרזת?

  • עו"ד לתעבורה יכול להסביר ללקוחותיו לגבי דרישת הענישה של המשטרה בדרכים עירוניות:

    • במהירות של עד 20 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש דרישת ענישה של קנס כספי בסך 250 ₪ בלי נקודות.
    • במהירות של בין 21 ל-30 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש דרישת ענישה של קנס כספי בסך 750 ₪, ושמונה נקודות.
    • במהירות של מעל 31 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש הזמנה לדין, פסילה מנהלית של 30 יום על ידי קצין משטרה (על פי שיקול דעתו של קצין המשטרה במקרה הספציפי), ועשר נקודות.
  • עו"ד לתעבורה יכול גם להסביר ללקוחותיו לגבי דרישת הענישה של המשטרה בדרכים בין עירוניות:

    • במהירות של עד 25 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש דרישת ענישה של קנס כספי בסך 250 ₪ בלי נקודות.
    • במהירות של בין 26 ל-40 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש דרישת ענישה של קנס כספי בסך 750 ₪, ושמונה נקודות.
    • במהירות של מעל 41 קמ"ש מעל המהירות המותרת – יש הזמנה לדין, פסילה מנהלית של 30 יום על ידי קצין משטרה (שוב, על פי שיקול דעתו של קצין המשטרה במקרה הספציפי), ועשר נקודות.

חשיבות של עורך דין לתעבורה בטיפול בתיקים של מהירות מופרזת:

עו"ד לתעבורה יכול להוביל לענישה מופחתת בצורה משמעותית על עבירות של מהירות מופרזת. כל מקרה ייבדק לגופו, אך לפעמים עורך הדין יכול לגרום לא רק לענישה מקלה, אלא אף לזיכוי מלא של הלקוח שלו על עבירת מהירות מופרזת. עורך דין לתעבורה הוא בעל הבנה מקיפה ומעמיקה בתחום התעבורה באופן כללי, ובנושא המהירות המופרזת באופן ספציפי. הוא גם בקיא בנהלים המשטרתיים הנוגעים לטיפול בנהג שנחשד בנהיגה במהירות מופרזת, ובסדר העבודה התקין בנושא.

פעמים רבות, התייעצות מוקדמת ככל האפשר עם עורך דין מומחה לנושא יכולה למנוע מהנהג שנחשד בנהיגה במהירות מופרזת להפליל את עצמו, ובכך הדבר יכול לסייע לו רבות בהליכים המשטרתיים והמשפטיים שמתנהלים נגדו.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות