עיצוב אלבומים אישיים וייחודיים

עיצוב אלבומים אישיים וייחודיים

כולנו אוהבים לצלם רגעים קטנים של אושר, אירועים שמחים, טיולים מיוחדים בארץ או בחו"ל או פשוט ערב נפלא עם האנשים שאנחנו אוהבים, בין אם לחגיגת יום הולדת, לציון ערב חג, או ארוחה מהנה ללא כל סיבה מיוחדת. עם השנים הפכנו כולנו לצלמים קצת יותר מדופלמים, בעיקר בזכות המצלמות הסלולריות האיכותיות שהופכות את הצילום לזמין בכל רגע נתון, וכן בזכות היכולת לערוך תמונה באמצעות אפליקציות שונות כך שהן מלוטשות עוד יותר. רוב התמונות מוצאות את דרכן לפייסבוק או נשמרות בתיקייה במחשב שאנחנו לרוב לא זוכרים איך למצוא, ובעיקר אנחנו מתעצלים לפתח את התמונות משום שסידור אלבום בשיטה הקלאסית והמוכרת לוקח זמן לא מבוטל שהיום פשוט אין לנו. אם כן, עיצוב אלבומים דיגיטליים הוא ככל הנראה הפתרון המושלם עבורכם, וזה שיעזור לכם לשמור על התמונות היפות שלכם ולהציג אותן בצורה ייחודית ומרתקת.

 

איך זה נראה?

עיצוב אלבומים למעשה מאפשר לכם לבחור בעצמכם איך ייראה אלבום התמונות שלכם. התוצר הסופי שתקבלו לידכם הוא בעצם ספר תמונות מרשים שאתם מעצבים על פי ההעדפות האישיות שלכם. תוכלו לקבוע את מספר התמונות, את העיצוב שלהן ואת הסדר שבו יופיעו, תוכלו להחליט האם לתמונה תהיה מסגרת ובאיזה סגנון, וגם תוכלו לתכנן רקע שונה לכל עמוד וכריכה מדליקה. אם כל זה לא מספיק, אתם יכולים להוסיף גם טקסטים בכל מקום שתבחרו, כך שאם תרצו לרכז עבור אימא את כל המתכונים הטובים ביותר שלה, תוכלו להכין לה אלבום מעוצב מתמונות המנות אשר צילמתם לאורך הדרך, ולהוסיף גם את המתכון עצמו, מה שהופך את האלבום לספר מתכונים מרהיב, אישי ומרגש מאוד. לחלופין, אתם יכולים להעניק את האלבום כמתנה לבן או בת הזוג, לקרוב משפחה או לחבר טוב, ולהוסיף ברכות, ציטוטים משעשעים שלכם וכל רעיון אחר שיכול לשדרג את האלבום עוד יותר.

 

מזכרת מירח הדבש או מיום ההולדת

בנוסף ליכולת שלכם להעניק מתנה אישית לחבר קרוב או לאימא היקרה, עיצוב אלבומים באופן דיגיטלי יעזור לכם גם ליצור מזכרת מיוחדת משלכם, לעצמכם. תוכלו לעצב אלבום מרהיב שיאגד את כל התמונות היפהפיות שצילמתם במהלך הטיול הארוך שלכם בדרום אמריקה או בניו זילנד, למשל. גם תמונות מיום ההולדת האחרון, שנחגג ברוב פאר והדר, יכולות להתארח באלבום תמונות מיוחד. שנת חייו הראשונה של הילד, ציון עשר שנים של זוגיות ואפילו מזכרת מהשירות הצבאי. כל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לאסוף את התמונות האהובות עליכם, אלו שמזכירות לכם רגעים מיוחדים ויפים שאתם רוצים לנצור ולשמור כדי להראות גם לילדיכם ולנכדים שלכם, ולהפיק מהם אלבומים מרגשים. עיצוב אלבומים הוא באמת משימה קלה ונוחה, שתוכלו לבצע מהבית. הבונוס? גם האלבום יגיע אליכם עד הבית!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות