ערים גדולות – אירועים קטנים

הערים המרכזיות בישראל הולכות והופכות צפופות, הן צומחות וגדלות, הן מציעות מגוון אפשרויות לדיור ותעסוקה לכל המגזרים ולכל גווני החברה בישראל. אך ככל שהערים הולכות וגדלות, כך האירועים הולכים והופכים קטנים. לאחרונה התפיסה החברתית בנוגע לאירועים משתנה, יותר ויותר אנשים מעדיפים אירוע קטן ואינטימי על הפקה מורכבת לכל המשפחה הקרובה והרחוקה. אולי זה נובע מחוסר זמן ומקצב חיים מהיר ודינאמי שמאפיין את העיר, ואולי אנחנו פשוט יותר קשובים לרצונות האמיתיים שלנו וזה מה שמרגיש לנו יותר נכון. לכאן או לכאן, את האירועים המשפחתיים הגדולים החליפו אירועים קטנים במסעדות ובאולמות אירועים קטנים ואינטימיים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים כיצד למצוא מקומות לאירועים קטנים בתל אביב או מקום לאירועים קטנים בכל עיר אחרת בישראל.

אולם או מסעדה זאת השאלה

ראשית עליכם להחליט האם אתם מעדיפים לערוך את האירוע באולם אירועים או במסעדה. ישנו מגוון רחב של מקומות לאירועים קטנים בתל אביב ותוכלו למצוא מבחר של אולמות קטנים או מסעדות שיתאימו לקיום האירוע שלכם – פה הגודל כן קובע.

חיפוש אחר מקומות לאירועים קטנים חייב להתחיל בהבנה של האירוע עצמו, אתם חייבים לגבש רשימת מוזמנים אופציונאלית ולהבין מה כמות המוזמנים שאתם צופים לאירוע. אירועים לכמות מוזמנים של עד 100 איש יוכלו להתקיים במסעדות לאירועים קטנים, ותוכלו לקבל תמורה מצוינת בעבור מחיר זול יחסית (תלוי באיזה מסעדה). במידה והאירוע שלכם מתקרב למאה מוזמנים או עולה עליו, כדאי לכם לוותר על המסעדה כמקום לאירוע וללכת על בחירת אולם אירועים.

בבחירת מקום לאירועים קטנים עליכם לקחת בחשבון שמצד אחד אסור שהמקום יהיה גדול בהרבה יותר מכמות המוזמנים ואז תיווצר תחושה של חוסר אינטימיות, אך מצד שני אסור, וחשוב מאוד לשים לב לזה, שכמות האנשים תהיה גדולה יותר ממה שהמקום מכיל, דבר שיגרום לתחושה של צפיפות ודוחק, מה שיהפוך את החוויה כולה ללא נעימה.

כמות האנשים באירוע היא מרכיב חשוב וקריטי לבחירת מקום מתאים. אירועים קטנים במסעדות יכולים להוות פיתרון יעיל ואיכותי, כאשר מדובר בכמות קטנה יותר ממאה איש (בין 80 ל- 100 זה גבולי). מסעדות מאפשרות אוכל איכותי יותר מאולמות אירועים ולרוב גם מחירים זולים יותר. לעומת זאת, אירוע קטן במסעדה יכול להפוך לאסון גמור כאשר מתחם המסעדה לא מצליח להכיל את כמות האנשים. במקום שהאירוע יהיה אינטימי, הוא יהפוך לחוויה של חוסר סבלנות ורצון ללכת הביתה. באולמות אירועים אין את הבעיה הזו, הם לרוב גדולים ומרווחים יותר, אך בחירת אולם לאירוע קטן חייבת גם היא להתחשב בכמות המוזמנים. אירוע עם 100 איש, באולם שמכיל עד 250 איש, עלול להרגיש מפוזר ולא מושקע. עליכם למצוא את המקום לאירוע שלכם על פי כמות האורחים שאתם צופים באירוע. יש המון מקומות לאירועים קטנים, במיוחד בערים מרכזיות ופעילות כמו תל אביב, אך לא כל מקום שמציע את עצמו לאירועים קטנים בהכרח יהיה טוב עבור האירוע שלכם.

מקום טוב באמצע

כשמדובר באירועים קטנים כמו ברית מילה או בריתה, יש המון אופציות של מקומות מומלצים בתוך העיר. עליכם לחשוב על כל האורחים שמוזמנים לאירוע ולקחת בחשבון שמיקום האולם או המסעדה צריך להיות במקום טוב באמצע, במקום שלא מצריך נסיעה של שעה וחצי בפקקים של העיר. בחרו במקום שנמצא בקרבת מקום לכביש הראשי שמוביל לעיר, אך אל תוותרו על הימצאותו של המקום רחוק מהכביש ומהעומס העירוני שהוא מייצר. בערים כמו תל אביב אפשר למצוא שכונות קטנות וקסומות שמציעות מגוון מקומות לאירועים קטנים, והן נמצאות במרחק של כמה דקות נסיעה מהכבישים הראשיים שמובילים לעיר. יפו היא דוגמא מצוינת לכך, כמו גם האזור של דרך השלום וקניון עזריאלי, הם מצד אחד קרובים לכביש הראשי ומצד שני מרגישים כמתחם אינטימי אורבאני ולא כמו רחוב ראשי וסואן.

אירועים קטנים עם קסם גדול

לאירועים קטנים יש קסם מיוחד שמאפיין אך ורק אותם, הם מייצרים הזדמנות פז למפגש משפחתי קרוב ומרגש, והם לא מצריכים מאיתנו התעסקות רבה בהפקת האירוע. כיום רוב המקומות לאירועים קטנים מציעים שירות כולל לכל פרטי האירוע, כל מה שנשאר לכם, לאחר שסגרתם מקום ותאריך, זה לשלוח את ההזמנות ולהתלבש יפה לאירוע. בהפקת אירוע גדול כמו חתונה אתם נדרשים לעבור בין האורחים, לוודא שכל הספקים השונים מבצעים את מלאכתם נאמנה, ושהכל מתפקד כפי שתכננתם. באירועים קטנים הסיפור שונה לגמרי. מנהל האירוע מטעם המקום מטפל בכל הספקים, וכמות האורחים הקטנה מאפשרת לכם גם לומר לכולם שלום יפה וגם לחגוג ולהתרגש מחוויית האירוע עצמו. אירועים קטנים כוללים את המשפחה והחברים הקרובים בלבד, כך שלא תמצאו את עצמכם מחייכים לאנשים שאתם לא מכירים בהוקרת תודה על כך שהגיעו לחגוג עמכם. אירועים קטנים הם הימור בטוח ליצירת חוויה קסומה ואינטימית יחד עם האנשים שאתם אוהבים, אם רק תבחרו נכון ותתאימו את כמות המוזמנים לבחירת המקום, את מיקום האולם או המסעדה לדרכי הגישה של האורחים שמגיעים מחוץ לעיר, ותוודאו שהמקום מקצועי ואמין ושיש ביכולתו לספק אוכל איכותי וניהול אירוע בצורה מקצועית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות