10 דרכים כיצד בוחרים חברת פוליש לאחר שיפוץ דירה.

מלאכת השיפוץ הושלמה בהצלחה! אפשר לומר שהבית החדש נראה טוב יותר מהקודם, אבל רגע לפני שאתם נכנסים לדירה המשופצת שלכם, חשוב להזמין חברת פוליש וניקיון שתבצע לכם עבודת ניקיון יסודית לפני כניסה לבית המשופץ.


להלן 10 דרכים לאתר את חברת הפוליש המושלמת לבית שלכם.

  1. המלצות – חפשו המלצות ברשת או שאלו אנשים לגבי המלצות על חברות פוליש שכבר סיפקו להם שירות מעולה בעבר, דבר כזה יכול לאפשר לכם לדעת לגבי החברת ניקיון האם היא אמינה ומוצלחת כפי שהיא אומרת.
  2. מחיר – מחיר יקר מידי מאיים מידי, אבל גם מחיר זול מידי מאיים לא פחות, אל תתפתו למחירים המוצעים בטלפון, בדרך כלל מרבית חברות הניקיון מספקות לכם מחיר בטלפון שלא כולל שירותים, אמבטיה, וחדרים נוספים, כדאי לשאול האם זה כולל את כל מרחב הבית והאם זה כולל פוליש בסיום העבודה.
  3. אזורי פעילות החברה – בדקו היכן החברה נמצאת בארץ, חברה אשר נמצאת במטולה ואתם מתקשרים מאזור המרכז, תיקח לכם מחיר גבוה יותר לניקיון מאשר חברה הנמצאת באזור המרכז, לכן חשוב להתקשר ולשאול היכן החברה נמצאת עוד בטלפון לפני הגעת הנציג לקבלת הצעת מחיר לניקיון הדירה.
  4. ניסיון החברה – ניסיון החברה הוא גורם חשוב בטח כשאתם רוצים שהחברה תבצע עבודה איכותית שתגיעו לבית ותריחו את הריח הנקי והרצפה המבריקה, וותק החברה הוא דבר חשוב מאוד, חברת פוליש ללא ניסיון תוכל לגרום לכם נזק חסר תקדים למרצפות ולבית לאחר השיפוץ – חשוב לבחון האם מדובר בחברה עם ניסיון לפחות של 3-4 שנים בתחום.
  5. אמינות – אומנם אתם לא רואים את האדם שאיתו אתם מדברים בטלפון, אבל חשוב לדעת שאתם בטוחים בעצמכם ובוחרים אדם שתוכלו לסמוך עליו.
  6. פגישת הכרות – בקשו מחברת הפוליש או חברת ניקיון להגיע אליכם הביתה לבחינת השטח והצעת מחיר במקום, מרבית החברות יגיעו אליכם, בקשו לקבל הצעת מחיר מפורטת ומדויקת שכוללת בדיוק מה שהולך להיות מבוצע.
  7. חוזה עבודה – בצעו חוזה עבודה עם חברת הפוליש שאותה הזמנתם לדירה שלכם, חוזה עבודה חשוב מאוד כדי שלא יקחו לכם תשלום נוסף.
  8. פוליש קריסטל – בקשו לקבל פוליש קריסטל על מנת להבריק את הרצפות מיד לאחר סיום העבודה של הניקיון.
  9. בדקו את הבית לאחר הניקיון וגם לאחר הפוליש – חשוב לבדוק את הדירה לאחר הפוליש והניקיון על מנת לוודא שלא נשאר גרגיר של לכלוך והרצפה מבריקה.
  10. סגרו רק חברה שאתם סומכים עליה ב100%, אל תסתפקו בפחות ממצוין לא בכל יום משפצים את הבית או עוברים דירה, לכן חשוב שתהיו בטוחים בעצמכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות