פרמטרים חשובים לפני בחירת רכב עבודה

אחת לתקופה רכב העבודה דורש החלפה ואז כדאי ורצוי לבחור רכב שייתן מענה לצרכי העבודה שלכם. מהם הפרמטרים החשובים ועל מה כדאי לשים דגש לפני קניית רכב עבודה? כמה טיפים.

נוחות ואחסון

רכב עבודה צריך להיות מתאים לכל הצרכים שלכם, הן העסקיים והן הפרטיים. עליו להיות גדול ומרווח כדי להכיל את כל הציוד וכלי העבודה שלכם מחד ומאידך, עליו לספק מענה גם בסופי שבוע במהלך הבילוי המשפחתי. Renault Kangoo החדשה מציעה מאפיינים שיהפכו את הנסיעה שלכם לכמה שיותר נוחה. עם תא אחסון תחת משענת היד, מדף אחסון עליון, 5-7 מושבים ותא מטען גדול יהיה לכם מספיק מקום.

אביזרי בטיחות

בין אם אתם רוב הזמן נמצאים בדרכים ובין אם משתמשים ברכב לנסיעה עד המשרד וחזרה הביתה, חשוב מאוד שרכב העבודה שלכם יהיה כמה שיותר בטיחותי ויכלול אבזור מתקדם וחדשני. ל- Renault Kangoo החדשה יש חיישני רוורס להתראה מפני אובייקטים במהלך נסיעה לאחור. יש לה בקרת שיוט ומגביל מהירות על מנת להקנות שליטה מושלמת על הנסיעה. יש מערכת סיוע לנסיעה בעלייה ומערכת סיוע לבלימת חירום והרשימה עוד ארוכה.

נהיגה חסכונית

רכבי עבודה נמצאים הרבה על הכביש, לפחות מרביתם, לכן כאשר בוחרים רכב עבודה צריך לחשוב גם במונחים של חיסכון ולבחור ברכב איכותי, בטיחותי וגם חסכוני. גם כאן Renault Kangoo החדשה מספקת מענה מושלם עם לחצן אקו לנהיגה חסכונית. עם זאת ראוי לציין כי צריכת הדלק מושפעת גם מאופייה של הנהיגה, מתנאי הדרך ומגורמים נוספים.

מראה ועיצוב

הביצועים של הרכב מאוד חשובים וגם רמת הבטיחות שלו. אך אי אפשר להתעלם מן הנראות. הרכב שבו אתם נוהגים מעיד עליכם ויכול להשפיע על האופן שבו הלקוחות יתפסו אתכם. לכן חשוב להשקיע גם בקניית רכב שנראה טוב על הכביש ושיש לו אבזור פנימי וחיצוני. כאן נכנסים שיקולים כמו צבע הרכב, הגלגלים, מראות הצד, הדלתות, ידיות הרכב, הריפוד, הגימורים, גלגל ההגה והעיצוב של הרכב באופן כללי.

מחיר לעומת תקציב

סוגיה נוספת שחשוב לשקול לפני קניית רכב עבודה היא המחיר. רכבים שונים מגיעים בטווח רחב של מחירים, בהתאם לסוג הרכב, גודלו, שנת הייצור שלו, היצרנית ועוד. בסעיף זה גם התקציב שלכם מקבל משמעות מרכזית, ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר כך תוכלו להרשות לעצמכם לקנות רכב חדיש ומתקדם יותר. יש לציין שכיום חברות הרכב מציעות אפשרויות מימון מאוד משתלמות שכדאי לשקול על מנת לקנות רכב חדש, בטיחותי ואיכותי.

תפריט נגישות