פתיחת חנות איביי

לא צריך סחורה כדי לסחור באיביי!

כאשר אני מדבר עם אנשים על פתיחת חנות איביי, רובם וכמעט כולם מגיבים ב "אבל אין לי סחורה". אז לפני שאתחיל לדבר על פתיחת חנות איביי ברצוני לדבר על סחורות. הרבה אנשים נכנסים לתחום המסחר באיביי מבלי שיש להם סחורות משל עצמם. זה נקרא דרופשיפינג והכוונה לרכישת סחורה רק לאחר המכירה.

בעצם בשיטה זו אתם רוכשים סחורה מספק צד שלישי רק לאחר שכבר מכרתם אותה ללקוח, המשלוח יוצא ישירות מהספק צד שלישי. עכשיו אתם יודעים שגם אם אין לכם סחורה עדיין יש פתרונות. בואו נחזור לדבר על פתיחת חנות איביי.

זה עניין טכני פשוט

פתיחת חנות איביי היא דבר שכל אחד מהגולשים יכול לעשות בקלי קלות. אם אתם רוצים תוכלו להפוך לסוחרים בשוק הגדול בעולם. איביי הוא שוק שבו ספקים רבים מציעים סחורה למכירה. ישנם ספקים ולקוחות מכל העולם וישנם מוצרים מכל הסוגים והמינים. בזכות זה השוק מושך מיליוני גולשים מידי יום והופך לאטרקטיבי מאוד.

פתיחת חנות איביי מתאימה גם למי שכבר עוסק במכירות ורוצה לפתוח עוד ערוץ שיווק אשר יגדיל את הכנסותיו וגם למי שחדש לגמרי בתחום ורוצה ליהנות מתוספת הכנסה. ההתעסקות בחנות איביי היא מינימלית ויש לה עלויות אפסיות. אם אתם עובדים בשיטה של דרופשיפיינג אז אפשר להגיד שהאתר נותן לכם הכנסה פאסיבית, אתם כמעט לא צריכים להתאמץ והכסף מגיע. עיקר המאמץ הוא בהקמת החנות עצמה אך לאחר שהחנות עובדת הכול יותר פשוט.



 

פותחים חנות באיביי בחינם

פתיחת חנות איביי אינה עולה כסף, רק הרשמה חינם. פתיחת החנות נעשית באמצעות אשף המדריך אתכם בכל שלבי התהליך – מפתיחת החנות, דרך העלאת תמונות המוצרים ותיאורים ועד לאפשרויות קבלת התשלום שנעשה בדרך כלל באמצעות פייפל.

אמנם פתיחת חנות איביי היא פשוטה מבחינה טכנית אך יש לתת תשומת לב לפרטים קטנים בדרך ליצירת החנות המושלמת. ישנם הרבה דברים שאינם ברורים מאליו ועדיף להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לפתוח את החנות האידיאלית. פתיחת חנות איביי היא הזדמנות עבורכם אך היא מחייבת השקעה מינימאלית מבחינתכם.

אני תמיד ממליץ על קורס מסחר באיביי, יש הרבה דברים שצריך לדעת וחבל להסתבך ולבזבז זמן וכסף, בשביל מה לעשות טעויות של מתחילים. אם ניתן להשתתף בקורס שבו ידריכו אתכם אז זה יחסוך הרבה כאב ראש. לסוחרים באינטרנט יש הרבה שיטות ודרכים מתוחכמות להגדיל את המכירות, להשיג סחורות, לתמחר את המוצרים ועד.

אם תיכנסו לשוק אז ישנה אפשרות שבזכות ניסיונם לא תמצאו את מקומכם בתחרות הקשה. אך כאשר לומדים את נושא פתיחת חנות איביי משיגים תוצאות הרבה יותר טובות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות