צבע לרכב עושים אצל מקצוענים

לפעמים זה אשמת הנהג, ולפעמים זה פשוט קורה, שריטות על הרכב מופיעות לאורך הזמן. כמעט בלתי אפשרי להימנע מכך, בייחוד עם הצפיפות בכבישים ואפילו בחניונים. המפגשים הקטנים עם הסביבה, משהו שנופל על הרכב, ואפילו שריטה שעושה בעל הרכב מחוסר תשומת לב, כל אלו ניתנות לפיתרון עם צבע לרכב.

נשמע פשוט, להעלים שריטה עם צבע, אבל האמת היא שזה לא עד כדי כך פשוט. זה לא כמו לעבור בטוש על השריטה שתעלם, ואפילו לא כמו למרוח צבע על הקיר בשביל להעלים כתם רטיבות. כאן מדובר על תיקון שכולל הבנה בפחחות ובצבע, שכן תיקון של הצבע ברכב הוא תמיד עבודה עם הפח של הרכב.

מתי עושים עבודת צבע לרכב?

במילה אחת, תמיד, כלומר, כשהצבע נשרט, אבל יש רגעים שבהם חשוב יותר לצבוע.

  1. אם הרכב ספג שריטות רבות ופשוט נראה לא טוב כדאי לצבוע אותו בהקדם
  2. אם אתם לפני אירוע חשוב ואתם צריכים להגיע עם הרכב ולעשות רושם
  3. אם אתם מייצגים חברה או עסק עם הרכב הזה והשריטות מעידות על רשלנות או חוסר תשומת לב
  4. אם אתם לפני מכירה של רכב כדאי מאוד להעלים את השריטות ובכך לשמר את המחיר של הרכב לקראת המכירה ולמנוע דרישה להוזלת המחיר

תיקון שריטות לרכב ושאר שירותי פחחות

פחח מקצועי מתעסק לא רק בצבע לרכב. הצבע יושב על הפח, כך שההכרות של הפחח עם סוגי הצבע וסוגי הפח ברכבים ובדגמים השונים חיוניים לתיקון. מעבר לשחזור הצבע יוכל הפחח לשדרג את הרכב שלכם חזרה למראה החדש שלו, או לפחות לקרב אותו לשם, תלוי איזה נזקי פחחות הרכב מחזיק.

מעבר לתיקון הצבע לרכב, תיקון שריטות לרכב מציע לכם תיקונים של "נשיקה" בטמבון, וכל זאת במטרה להחזיר את הרכב שלכם למצב חדש או דמוי חדש, מבלי שייראה בפני השטח שנעשתה על הרכב עבודה, כי זה הסימן שהרכב טופל בידיים טובות ושנעשתה עבודה מקצועית על הפח והצבע ברכב המחודש שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות