קורס צילום בסמארטפון – כי ווידיאו מוכר

הסלולארי החכם שלכם יודע גם לטלפן, אבל זו לא התכונה הבולטת שבו, ומבין שלוש התכונות העיקריות שלו, זו השלישית בחשיבותה. כיום העיקר בטלפונים הסלולאריים זה הגישה הנוחה במיוחד לרשת האינטרנט, וכמובן – המצלמה.

השילוב בין השלושה הוא מעין שילוב קדוש בעולם העסקים – אם אתם מופיעים ברשת, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יכולים למצוא אתכם, ליצור אתכם קשר, ולהפוך ללקוחות משלמים ומרוצים. אך כדי שזה יקרה, עם התחרות הגדולה על כל לקוח – אתם חייבים את המצלמה, כדי ליצור סרטונים איכותיים.

קורס צילום בסמארטפון יאפשר לכם לעבוד כמו המקצוענים, ולייצר סרטונים איכותיים ושיווקיים ברמה גבוהה גם ללא "ציוד מתקדם", כי בעצם – הסמארטפונים של היום הם ציוד משוכלל ברמה שקשה לתאר.

מה לומדים בקורס צילום בסמארטפון?

מעבר לסטטיסטיקות ולנתונים היבשים על תפקוד הסרטונים בעולם השיווקי ובעיקר ברשת האינטרנט (כמובן שגם פרסומות בטלוויזיה הן, בסופו של דבר, סרטונים), קורס צילום בסמארטפון נותן לכם את הכלים הפרקטיים ביותר, ונוגע בכל האספקטים הטכניים הנוגעים לתפעול המצלמה שלכם כמסרטת ווידיאו מקצועית.

כל הפרטים הקטנים של עולם הצילום נכנסים גם הם לתמונה, ומאפשרים לכם להבין את מונחים והז'רגון, לא רק בשביל שיח מקצועי כמובן, אלא בשביל לדעת כיצד לפעול, מה משפיע על מה, וכיצד לייצר סרטון שאיש לא יפקפק על איכותי ומקצועיותו.

הפרטים הקטנים:

בקורס צילום סמארטפון לווידיאו תלמדו קומפוזיציה, כלומר יצירת הפריים, התמונה, כיצד ימוקמו הפרטים, היכן אתם בפריים, ולמה. הפרטים המשפיעים על כל תמונה ווידיאו – התאורה ומיקומה במרחב, גודל השוט והפריים, וכמובן – האפליקציות המתקדמות ביותר שהופכות את המצלמה שלכם למכונת ווידיאו משומנת.

(כמעט) כל ווידיאו דורש עריכהף ובנוסף לצילום ווידיאו בסמארטפון, בקורס נלמד כיצד לגשת לעולם עריכת הווידיאו ישירות מהמכשיר החכם, ללא צורך בעורך מקצועי.

במילים אחרות, קורס עומק זה לצילום ווידיאו בסמארטפון לעסקים וקידום ברשת הופך אתכם לאנשי מקצוע לכל דבר, צוות צילום ועריכה באיש אחד, ובמכשיר אחד, דבר שמתאפשר רק בזכות הנגישות הגבוהה של הסלולארים בימינו, והטכנולוגיה המתקדמת העומדת לשירות בעלי עסקים נבונים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות