קורס Full Stack – למה מומלץ לקחת קורס ולא ללמוד לבד?

לפני עידן האינטרנט, היה ברור לכל מי שרוצה להשתלב בתחומים מקצועיים מסוימים שעליו ללמוד את המקצוע במסגרת מסודרת. אם רצינו לעסוק בתחום מסוים, היינו צריכים לחפש מוסד בו מתקיים קורס או מסגרת לימודים מלאה, שיעורים ומבחנים, ובסופם היינו מקבלים תעודה אשר הוכיחה שאכן קיבלנו הכשרה מקצועית ואנחנו יכולים לעסוק בתחום.

במובנים מסוימים האינטרנט ערער את זה. ישנם תחומים בהם, לכאורה, אפשר ללמוד לבד את המקצוע דרך אתרים וסרטונים המוצגים ברשת. כך אפשר ללמוד את הנושא, להתמקצע בו דרך למידה עצמית ולהציע ללקוחות שונים המחפשים בעלי מקצוע שירות, בדיוק כמו זה המוצע על ידי מי שלמד את התחום באופן מסודר במסגרת לימודים מתאימה.

ישנם מקרים בהם זה אפשרי. למשל, כל הנושא של קידום אתרים, שיווק, כתיבת תוכן ובמובנים מסוימים גם בהיבטים טכניים של בנייה ועיצוב אתרים. מי שיש לו מספיק סבלנות ומשמעת עצמית, מי שיש לו מספיק כלים ויכולות ללמוד את הנושא באופן עצמאי, יכול ללמוד ולהציע שירותים ללקוחות שונים, גם אם הוא לא קיבל הכשרה במקום מסודר. ישנם תחומים שזה לא נכון לנהוג כך, למשל פול סטאק.

קורס  Full Stack הוא הכרחי עבור כל מי שרוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי, מסודר ואחראי. לא משנה אם בוחרים לעסוק בו באופן עצמאי או כשכירים בחברה כזו או אחרת. אפילו שמדובר על תחום שניתן להשתלב בו בענפים שונים בהיבטים של תכנות, עדיין מומלץ ונכון לקחת קורס ולא ללמוד את התחום באופן עצמאי.

מה לומדים במסגרת קורס  Full Stack?

קורס  Full Stackמציע לתלמידים כלים כיצד לעבוד על מוצר שהם עובדים עליו משני הצדדים, הן מהצד של נותן השירות, צד השרת, והן מהצד של מקבל השירות, קרי צד הלקוח. המטרה בקורס היא להבין איך שני הצדדים מתחברים יחד ויוצרים מוצר איכותי עם חווית משתמש מלאה.

למשל, אם אנחנו צריכים לעבוד על פיתוח אפליקציה מסוימת, אז במסגרת הקורס לומדים כיצד לפתח את האפליקציה, איך לבנות לה מסד נתונים וכל מה שקשור לעבודה של השרת והיבטים אחרים שיכולים להשפיע על תהליך העבודה שלה. מנגד, הקורס גם מאפשר למתכנת להבין מה הלקוח מקבל, איך יוצרים עבורו חווית משתמש, דרך פיתוח האפליקציה מבחינת עיצוב ומבחינות אחרות.

הקורס נותן כלים להכיר את שני הצדדים, התקשורת ביניהם ובסופו של דבר כיצד יוצרים את המוצר הטוב ביותר ללקוח.

למה עדיף ללמוד בקורס מקצועי ומסודר?

ראשית, כך מקבלים את המענה הכולל והשלם ביותר בשביל להיות מפתחי פול סטאק ברמה הגבוהה ביותר. לא מחסירים דבר ולומדים להתמודד עם כל מכשול וקושי.

שנית, ברגע שלומדים במסגרת קורס מקצועי, קל יותר להשתלב לאחר מכן בחברות הייטק שונות. הן בזכות הידע והן בזכות התעודה שמקבלים בסיום הקורס.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות