טוב לדעת על קייטרינג חלבי

זה ברור… אתם עורכים אירוע חתונה, בר מצווה, ברית מילה, אירוע חברה או כל אירוע פרטי אחר, ומעולם לא עלתה בראשכם האפשרות להזמין קייטרינג חלבי לאירועים. אתם איכשהו מעדיפים לזרום עם הזרם, להזמין את הקייטרינג הסטנדרטי שאפשר למצוא בכל אירוע, ולהרגיש בטוחים עם זה. אז בטחון היא בהחלט הרגשה חשובה כשאתם ניגשים למשימת ההפקה של אירוע גדול, אבל מעל הבטחון חשוב לכם שיהיה אירוע מוצלח, יוצא דופן ובלתי נשכח, ואין יותר מקיבתם של האורחים כדי לייצור את חוויית האירוע הזה. אין גם קייטרינג חלבי כשר ומגוון כדי להשיג את המטרה הזאת.

למה כדאי קייטרינג חלבי?

ובכן, קשה להצביע על סיבה אחת ויחידה להעדיף קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, אבל ישנו אוסף של יתרונות שיכול הקייטרינג החלבי להציע לכם, ושבהחלט כדאי לכם לשקול אותם ברצינות:

טעמים חדשים שאין באף קייטרינג אחר

הקייטרינג החלבי מציע לכם ולאורחים שלכם טעמים חדשים שאי אפשר למצוא בקייטרינג רגיל – מגוון רחב של בלינצ'סים, קישים בשלל מילויים, פשטידות מכל הסוגים שאתם יכולים להעלות על הדעת, מאפי גבינה, מאפים טריים, סלטים חיים ומבושלים, קינוחים חלביים לגמרי, גלידות בדוכנים ועוד שלל הפתעות ופינוקים שאפשר למצוא אך ורק בקייטרינג חלבי.

מתאים במיוחד לאירועים קטנים ואינטימיים

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הוא אולי השילוב ביותר שתוכלו למצוא, ויכול להתאים לשאיפה שלכם ביצירת אווירה אינטימית, רומנטית ומנחמת, עם שלל מאכלים שקל לאכול, קל לעכל וקל ליהנות מהם.

גם כשר וגם טעים במקסימום

כשאתם מחפשים קייטרינג חלבי כשר במרכז אתם לא צריכים להסתבך בשאלות האם הקינוחים הם פרווה או לא, ואתם לא צריכים להתאכזב כשאתם מגלים שהם עשויים כולם ממרגרינה. קייטרינג חלבי במרכז הארץ יכול להציע לכם ארוחה מלאה על טהרת מוצרי החלב ובסוף לקנח עם קינוחים אמיתיים, מתוקים וטעימים במרקם נימוח שאף מרגרינה לא באמת יכולה לחקות.

מגשי אירוח שמביאים את הטוב ביותר מהכל

בקייטרינג החלבי של טייסטפולי, תוכלו להציע לאורחים שלכם חוויית הגשה יוצאת דופן, שבה הם לא צריכים להטריח את עצמם אל שולחן הגשה עצמית שלאורכו משתרך תור אין סופי, והם לא צריכים גם לבחור בין שתי אפשרויות בודדות בהגשה אישית לכל סועד. טייסטפולי מציעה לכם מגשי אירוח חלבי עם עושר של טעמים, מרקמים וצבעים, אותם יקבלו האורחים שלכם עד השולחן, ומהם יוכלו לבנות את המנה האהובה עליהם ביותר. אין צורך לבחור, ואין צורך לטרוח – הכל מגיע לשולחן ואפשרויות הבחירה נשארות עשירות.

לא מעייף ולא מלאה, פשוט טעים

לבסוף, קייטרינג חלבי יאפשר לאורחים שלכם להישאר ערניים ודינמיים לכל אורך האירוע, מבלי שהם צריכים לסבול את הלאות והעייפות שכל כך מאפיינת את מאכלי הבשר הקלאסיים. לכאורה מדובר בשיקול שולי, אלא שבדיוק הדברים הקטנים האלה הם שיכולים להפוך את האירוע כולו לאירוע יוצא הדופן והבלתי נשכח שעליו חלמתם מהיום הראשון בו החלטתם לערוך אותו.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר קייטרינג טייסטפולי

נייד ישיר: 050-8533331 | שירות לקוחות: 08-9333817  |  פקס:153508533331 | דוא”ל: tastefully7@gmail.com

לעמוד הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/tastefullyfood/

כתיבת תגובה

תפריט נגישות