קייטרינג לאירועים קטנים ומדויקים

לאוכל יש מסר ומשמעות כאשר עושים בו שימוש נכון מעבר להשבעת הסועדים. כאשר מדובר באירועים קטנים, כך אפשר לעשות בעזרתו רושם גדול. יש כאלה שיכולים בעזרת האוכל לפצות על כך שהאירוע קטן וצנוע יחסית. אפשר לעשות את זה בחתונות והרבה אירועים אחרים. איך עושים זאת נכון? להלן כמה טיפים בנושא שיכולים לסייע לכם רבות.

  1. תפריט קונספטואלי – אנשים תמיד יעריכו אירוע שיש בו קו מחשבה מסוים. במילים אחרות אירוע קונספטואלי. לא מן הנמנע לכלול גם את התפריט לכך.  קייטרינג לאירועים קטנים יכול לשמש במה לקונספט כלשהו. לא חייבים לעשות זאת בכל מנה ומנה. אפשר לעשות זאת דרך מנות פתיחה וקינוחים. אפשר לעשות זאת דרך מנות עיקריות בלבד. כל מה שצריך הוא שף יצירתי ונכונות למחשבה מחוץ לקופסא.
  1. מטבח מולקולרי במגשי אירוח – הגשת אוכל ע"י מגשי אירוח הוא קונספט נהדר לאירועים קטנים. אפשר לשלב במקרה זה מטבח מולקולרי או מנות טאפאס. כל עוד יש מגוון גדול של מנות ומלצרים שמסתובבים עם המגשים –  אין סיבה שהאורחים לא ישבעו. מתאים במיוחד להשקות או לאירוע שיש בו מוקדים רבים של התרחשות. זה יכול ליצור סקרנות רבה אצל האורחים לגבי המנות העתידיות.
  1. עשה זאת בעצמך – שיטה שלא מתאימה לחתונות אבל יכולה להתאים בהחלט לאירוע שמבוסס על סדנאות. סדנת הכנת אוכל בשיטת עשה זאת בעצמך יכולה להיות נהדרת. כך לא רק שהאנשים שולטים על המנה שלהם אלא גם לומדים לבשל. זה יתגלה כשימושי במיוחד לאנשים שתמיד רצו ללמוד לבשל אבל מעולם לא מצאו את הזמן לעשות זאת. זאת יכולה להיות גם סדנת שוקולד או סדנת אלכוהול.
  1. אוכל עולמי – תפריט שמורכב לפי מדינה מסוימת. רצוי כזאת שלא כולם מכירים את התפריט העממי שלה. אוכל חדש לאורחים יוכל להוות חוויה נהדרת. יחד עם זאת, כדאי לדאוג לכמה מנות רגילות למקרה שזה לא יהיה לטעמם של חלק מהאנשים. ישנם אנשים רבים שלא אוהבים לטעום דברים חדשים או שפשוט לוקח להם זמן להסתגל למאכלים שהם לא רגילים אליהם.

בחירת חברת קייטרינג לאירועים קטנים

כדי שהתהליך יצליח, חשוב לבחור חברת קייטרינג איכותי שתדע, כאמור, לצאת מהגבולות ולשבור את המוסכמות. כמובן שהשף חייב להיות משהו מיוחד ולכן אוכל ברמה רגילה לא יספיק כאן. במקרה כזה, כמו גם במקרה של חתונות, אל תוותרו על שלב הטעימות. מדובר בעניין חשוב מאוד בעיקר כאשר מדובר באירוע קונספט. תמיד תשמרו לכם את האופציה לבטל את השירות במידה ושלב הטעימות לא מצא בעיניכם. יש לבדוק טוב את החוזה שאתם חותמים עליו ולוודא שיש בו סעיפי יציאה מבלי שיהיה צורך לשלם קנס או לקחת סיכונים גדולים מידי.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות