רעיונות מקוריים להזמנה לאירוע המצווה

אחד השלבים המבשרים לכם ולילדכם כי אתם מתקרבים בצעדי ענק אל אירוע המצווה בקיסריה, הוא השלב בו אתם מתחילים לשלוח את ההזמנות. כיום, כמעט ולא שולחים לאורחים הזמנות המגיעות באמצעות הדואר, אלא שיותר ויותר משפחות בוחרות בדרך מקורית לתקשר עם האורחים. אז רגע לפני שגם אתם תגיעו אל קיסריה עם כל האורחים היקרים לכם, הכירו שלוש דרכים מקוריות במיוחד לתקשר את ההזמנה אל האירוע עם המוזמנים היקרים לכם. מה דעתכם על קליפ בר מצווה בתור הזמנה, דיסק און קי עם תמונת-הזמנה או הזמנה דיגיטלית?

קליפ בר מצווה בתור הזמנה לאירוע:

מרבית הילדים החוגגים את אירוע המצווה גם מצלמים קליפ לאירוע. לרוב, הקליפ משתלב באירוע כאטרקציה המרכזית בו, אך נדמה כי ניתן לעשות בו שימוש מקורי אפילו יותר. במקום לשלוח אל האורחים מעטפה עם הזמנה המקדשת את פורמט ההזמנה הבנאלי, תוכלו להזמין את האורחים בדרך מקורית: קליפ המצווה שיצלם ילדכם יוכל להיות ההזמנה לאירוע, כאשר ההזמנה יכולה להיות בדמות שיר שהמילים שלו הם בעצם פרטי האירוע: המיקום, התאריך והשעה. אפשרות נוספת היא לצלם את ילדכם בקטע סטנד-אפ שהתוכן שלו מבוסס על פרטי האירוע.

שלחו לאורחים דיסק-און קי עם תמונה של ההזמנה:

אם ילדכם מעט ביישן יותר ומעדיף להיות מאחורי המצלמה ולא לפני המצלמה, הרי שתוכלו לשלוח לאורחים הזמנה אל אירוע בר מצווה בקיסריה באמצעות דיסק און קי. מה יוצא לכם מזה? ראשית, מדובר על הזמנה ירוקה וידידותית לסביבה – זאת מאחר ואין כל שימוש בנייר. בנוסף, אתם מעניקים לאורחים שי קטן מכם המסתמן גם כמזכרת מהאירוע. בעת שהאורחים יכניסו את הדיסק און קי אל המחשב שלהם, הם יגלו כי ישנו קובץ תמונה שהוא ההזמנה המדוברת לאירוע המצווה. מדובר על דרך חיננית, מודרנית ומקורית להזמין את מיטב האורחים אל האירוע.

הזמנה דיגיטלית הנשלחת בווצאפ או במייל:

ואלו מכם שרוצים להזמין את האורחים אל אירוע המצווה בדרך סטנדרטית יותר אך עדיין מאד מודרנית, הנה היא לפניכם: ניתן לעצב הזמנה פורמלית לחלוטין, כאשר הדבר היחיד שלא תעשו יהיה להדפיס אותה. מעבר לכך שאתם חוסכים המון כסף עצם העובדה שתוותרו על הדפסת ההזמנה ושליחתה בדואר, הרי שניתן לשלוח את ההזמנות במהירות רבה יותר אונליין. את ההזמנה יהיה ניתן לשלוח לאורחים בווצאפ, בתיבת המייל, בהודעת SMS או כפרסום בקבוצת בר מצווה שתפתחו לכבוד האירוע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות