שבבי עץ לעישון

אז גם לכם זה קרה? נכנס בכם ה"באג" הזה של שימוש בעץ לעישון בשר?  ת'אמת- אי אפשר להאשים אתכם. בשר שמכינים אותו על אש עצים טעים פי אלף מכל בשר אחר. שבבי עץ לעישון מעניקים לנו את היתרון של עישון באש עצים, אך בקלות תפעול של גריל גז.

כשמתעניינים בכפיסי עץ קטנים חשוב מאוד לזכור- אי אפשר סתם לקחת עצים לקמין ולהשתמש בהם בתור עצים למעשנת. שלא כמו מנגלים שעובדים על פחם או גז, חשוב להשתמש בעצים איכותיים. כמו כן, יש מספר זנים של עץ, וכל אחד מהם ייתן טעם מעט שונה לאוכל.

כפיסי עץ בטעמים ובניחוחות שונים

כאשר אנשים אומרים "שבבי עץ בטעם…" הם לא מתכוונים שתתחילו לטעום שבבי עץ למעשנת. הכוונה היא שהשבבים עשויים מזן עץ זה או אחר. למשל, שבבי עץ לעישון של Traeger Grills – טרייגר גריל מעשנת בשר, גריל בשר, שבבי עץ לעישון, כלים למנגל וטאבון בטעם דובדבן עשויים מעץ הדובדבן. בחברות אחרות לא בהכרח משתמשים בעץ עצמו, אלא לוקחים גושי עץ לעישון ומוסיפים שמן שנותן ריח של זן מסוים.

שימוש בזנים שונים של שבבי עץ לעישון הם עניין של טעם, וכבר אמרו חכמים לפנינו: "על טעם ועל ריח אין להתווכח". אז… איך תדעו במה לבחור? יש שילובים מוצלחים יותר ופחות. לכן כדי לעשות מעט סדר בבלאגן, הכנו לכם רשימה שתשייך את סוגי כפיסי העץ לסוג האוכל המתאים ביותר עבורו.

 עץ לעישון בשר – כדאי שתדעו

בטרייגר גריל יש גם תערובות שונות ומיוחדות של שבבי עץ לעישון שכדאי לכם לנסות:

  • כפיסי עץ – תערובת הבית של טרייגר: תערובת של שבבי עץ לעישון מהזנים הבאים: עץ היקורי, עץ מייפל ועץ דובדבן – תערובת זו מתאימה לעישון של: בקר, עוף, הודו, דגים, כבש, אפייה וירקות.
  • כפיסי עץ – תערובת שנדי: תערובת של שבבי עץ לעישון מהזנים של עץ אלמון ועץ מייפל עם בניחוח הדרים. מתאים בעיקר לעישון של עוף וירקות.
  • כפיסי עץ – תערובת טקסס: תערובת של שבבי עץ לעישון מזני עץ אלון, עץ מיסקיט ועץ פקאן. מתאים במיוחד לעישון של בקר.
  • כפיסי עץ – תערובת עצי חורש: תערובת של שבבי עץ לעישון מזני עץ היקורי, עץ אלון אדום, עץ אלון לבן ועשבי רוזמרין. מתאים בעיקר לעישון של בקר, כבש ודגים.

Traeger Grills מעשנת בשר, טאבון וגריל בשר מציעים מגוון רחב של שבבי עץ למעשנת בשר בטעמים שונים ובניחוחות שונים. להזמנות צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או הזמינו ישירות באתר האינטרנט שלנו: https://www.traegergrills.co.il/.

תפריט נגישות