סוגי שילוט לפרסום העסק שלך

שילוט לחניה חלק מתפקידיהם של שלטים למיניהם – הוא המשגה. עיצוב השלט, השימוש בצבע,

צורתו, המקום בו הוא מוצב ופרישתו משמשים – למטרה ממוקדת אחת : מלחמה על תשומת הלב של
הצופה. ומכיוון שכל צופה – הוא לקוח פוטנציאלי, כל שלט הוא מלחמה בפני עצמה. ובמלחמה כמו
במלחמה. ההצלחה לעורר את תשומת הלב של כל לקוח בכח – היא ההצלחה להעביר את המסר
בצורה הנכונה והדרך הנכונה – לחרות במוחו את מראה עיניו.

בפורטל שלטים בורחים מהשגרה. שלטים משעממים עלולים להיות גרועים כמו חוסר שילוט, כמעט. אם
אינך מצליח ללכוד את עינו של הלקוח, או למקד את תשומת הלב שלו – המסר החזותי פשוט לא
עבר.

אז איזה סוגי שלטים יש לנו?

שלטי חוצות, שלטי פנים, באנרים אופקיים או אנכים, כרזות זוהרות וכרזות שקופות, שילוט ממונע
( שלטי מכוניות ) או שלט ניאון מעל החנות אצל פורטל שלטים כל שלט הוא תוצאה של סיעור מוחות
מהמיומנים ביותר במקצוע. כדי לקבוע מה הן המאפיינים המתאימים ביותר להצגה על השלטים
שלך ומה הם הפרטים המתאימים ביותר להבלטה – במקרה הספציפי של כל עסק ועסק,
אנו שומרים על ראש פתוח ומתכננים כל דבר מבראשית, מרבית העסקים לוקחים קודם כל שילוט לפני העסק שלהם, לבחירת שלטי פנים הכנס לכאן.

כשמעצבים בפורטל שלטים שלט חנייה אנו שמים לב לכל פרט : המיקום, הגודל, הרכב הצבעים והאינטראקציה
ביניהם, סוג הצבע : זוהר, מאט, מבריק וגם הרכבו הכימי, סוג הגרפיקה והגופן בו משתמשים – וסוג
האותיות : בולטות, שקופות, מוארות. וכמובן מה הן הדרכים הטובות ביותר לשלב את כל ההרכבים
הללו – עבור השלט שלך.

מה צריך לדעת על שילוט חוצות

שילוט חוצות הוא אחד הדברים הללו שאנו שמים אליהם לב, רק כשהם גרועים. כלומר?
אם השילוט מתוכנן כהלכה,מבוצע בצורה טובה ומתוחזק כראוי לאורך זמן, הרי הוא מבצע
את תפקידו. השלטים ניצבים במקומם, נראים למרחוק ומצליחים להדריך את הנוסעים להגיע
בבטחה ובדרך הקצרה ביותר – למחוז חפצם. אחרי שהגענו בשלום, מי בכלל חושב על
השלטים שהיו בדרך? אנו רואים אותם ברחובות הערים, בשבילי הקיבוץ והמושבים, בשדות
התעופה, תחנות אוטובוס מרכזיות ומבני ציבור מרובי בנינים – כמו בתי חולים ומוסדות לימוד
גדולים. משהו שימושי טריוויאלי ובלתי זוהר.

רק חישבו מה קורה כשהשילוט אינו בנוי כהלכה? אנו מתבלבלים בדרך, מפסידים את המראת
המטוס, הולכים קילומטרים מיותרים ברחובות העיר, או מחפשים בתסכול רב, את היציאה במבוך
החניונים. אם מדובר על הכוונה לא נכונה – על ידי שילוט גרוע, במקרים בו מעורבים כלי רכב – אז
במקרה הטוב מדובר על עשרות קילומטרים מיותרים שנוסעים הלוך וחזור. במקרה הרע מדובר על
תאונות קטלניות ביותר. דוגמאות עקובות מדם – על מפגשים בין מכוניות או בינן לבית רכבות, עדיין
זכורות לכולנו בכאב.

ישנן מדינות המפורסמות בשילוט היעיל והקל להבנה – גם ללא הבנת השפה המקומית. ישנן אחרות
המפיקות צלילים גרוניים נרגנים מפי תיירים ונהגים מקומיים. אבל עד שישפרו וישכללו גם את אלו
שילוט חוצות הוא מוסכמה והכרח המקובל על כולם.

בנוסף לשילוט הנ"ל – שאפשר להכלילו בשם הכולל: תמרורים אפשר לראות בצידי דרכים את האח
המשעשע יותר. הפעם אין מדובר בשלטים שיש לציית להם, בשם החוק והבטיחות. שילוט בצידי דרכים
פרסום ססגוני ויעיל. פורטל שלטים תעשיות שלטים – שילוט בדרך המלך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות