שירותי מנעולנות בתל אביב – מתי באמת נזדקק להם?

שירותי מנעולנות הינם מגוונים ומכילים בתוכם שירותים שונים. חלקם נועדו למקרי חירום בהם אתם "תקועים" מחוץ לדלת או מחוץ לרכב או במקרים של קלקול או תקלה במנעול ואף במקרים של מעבר דירה שהנכם זקוקים להחליף את המנעול. מעבר לכך ישנם מקרים נוספים בהם זקוקים לשירותי מנעולנות, אך בכל מקרה שכזה מומלץ לבחור רק בעל מקצוע מיומן בעל ניסיון עשיר בתחום ובכן מנעולן אשר מוסמך לעסוק בתחום זה ולו הסמכה שניתנה לו על ידי משטרת ישראל או על ידי גופים רשמיים אחרים.

מגוון מקרים בהם זקוקים לשירותי מנעולן

שירותי מנעולנות בתל אביב, הינם שירותים נפוצים במקרים רבים כמו:

במקרה של מעבר דירה – במקרה זה מומלץ להחליף מנעול מהסיבה שאינכם יודעים מי התגורר בדירה לפניכם ואולי נותרו ברשותו מפתחות נוספים. מסיבה זאת, הזמינו מבעוד מועד שירותי מנעולנות בתל אביב, כך תוכלו עוד באותו יום של מעבר הדירה לישון בשקט.

במקרה של תקלה או קלקול במנעול – במקרים אלו, מומלץ ברגע הוודאות התקלה להזמין מנעולן, מאחר ותקלה שלא תטופל בזמן, כמו – דלת שאינה נפתחת בקלות או קושי מסוים בסיבוב המפתח, יכולה להחמיר מה שעלול להרוס גם את הדלת עצמה, ובכן להינעל מה שאומר שתזדקקו לפריצה. לכן הזמינו מבעוד מועד מנעולן בתל אביב שיסדר לכם את התקלה.

במקרה של דלת נעולה שאינה נפתחת – ללא ספק מדובר במקרה חירום בו אינכם מצליחים מכל סיבה שהיא לפתוח את הדלת. לרוב מקרים אלו קורים דווקא שאתם ממהרים לפגישה או לעבודה – חוק מרפי מכירים? במקרים אלו תזדקקו למנעולן מקצועי שיפרוץ את דלת הכניסה בבטחה ויחליף או יתקן את המנעול הסורר.

ברכב – ישנם מקרי חירום ברכב בו לדוגמא המפתחות ננעלות ברכב או במקרים שהמפתח נתקע בסוויפט או נשבר ועוד מקרים שונים. לעיתים אף מדובר במצבי חירום בהם חלילה ילד או תינוק נשאר ברכב והוא ננעל – במקרים אלו חובה לשבור את שמשת הרכב בזהירות רבה כדי שלא לפגוע ילד.

במקרה של אובדן או גניבת מפתחות – במקרים אלו מומלץ לעזר בשירותי מנעולנות בתל אביב. מנעולן לרוב יפרוץ את הדלת (במידה ואין מפתח נוסף) ואף במקרים של גניבה, מומלץ להחליף את המנעול ואת המפתחות שחלילה לא יכנס פורץ או אדם זר לביתכם.

במקרי חירום – קחו נשימה ארוכה

לרוב כאשר אנשים נקלעים למצבי חירום הם נכנסים ללחץ מיותר, לכן במקרה של מצב חירום בו דלת הבית או דלת הרכב אינם נפתחים בשל תקלה או בשל אובדן מפתחות, קחו נשימה ארוכה ואל תפעלו תחת לחץ. בשלב הראשוני נסו לבדוק אופציות נוספות כמו – אולי ישנו מפתח נוסף את השכנים או אצל ההורים או כל אדם אחר, אך אם אין ברירה, הזמינו מנעולן אשר יסייע לכם לפתור את הבעיה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות