שירותי נוטריון לחברות ואנשים פרטיים

ישנם מצבים בחיים בהם צריך חתימה של נוטריון. במקרה זה מדובר בבעל מקצוע עם רקע כעורך דין, ניסיון רב בתחום ואישור לחתום כנוטריון. כלומר, נוטריון יהיה עו״ד אך לא כל עו״ד הוא גם נוטריון וכשיש צורך באיש מקצוע המתאים יש לפנות לאחד הנכון. גם חברות וגם אנשים פרטיים יכולים להזדקק לשירותים אלה שיכולים להיות מגוונים.

מה כוללים שירותי נוטריון

שירותי נוטריון ניתנים כאשר יש צורך ספציפי בהם. ככל שאפשר לבצע את הפעולה עם עורך הדין יש להעדיף זאת ולו רק בשל המחיר שגובה הנוטריון (אשר נקבע מראש). במקרים הבאים יהיה צורך בנוטריון:

  • אימות – כשיש צורך באימות חתימה על מסמך קיים כמו במקרים של ייפוי כוח
  • אישור – במקרה של פעולת תאגיד וכשיש צורך לאשר כי החתום על המסמך מוסמך לכך
  • העתק – כשיש צורך לאשר כי העתק המסמך זהה למקור
  • תרגום – צורך פופולארי הוא אישור התרגום על ידי נוטריון
  • אישורים נוספים – אישור חיים, אישור תצהיר, אישור רשימה ואישור אימות צוואה
  • אימות – של מסמכים שנחתמו בין שני גורמים כמו הסכם ממון טרום נישואין

אלו חלק מהמקרים בהם יש לפנות לנוטריון כשתפקידו לאשר כי החומר שמולו אכן מאומת. יש לציין כי אין זה מספיק לבקש מהנוטריון לחתום אלא יש לפנות אליו עם תעודות מזהות וכל חומר אחר שיתבקש כדי שהוא יוכל לאמת את החומר שנמצא מולו.

האם השירות נחשב למורכב

שירותי נוטריון נחשבים לפשוטים יחסית כשלרוב יש צורך בפעולה קצרה מאד. במקרה של אימות אדם ומצב נוכחי האימות יכול להימשך דקות ספורות. לעומת זאת כשיש צורך לאשר תרגום הפעולה יכולה להיות ארוכה יותר ויש להביא זאת בחשבון בלוח הזמנים ובמיוחד אם ישנו לחץ מסוים.

כדאי לדעת כי על אף שלרוב השירות ניתן במשרדי הנוטריון, במקרים מסוימים יגיע בעל המקצוע אל המקום הרלוונטי אם יש צורך בכך. מקרים אלו יכולים להיות כשיש לאשר מסמך מול אדם שנמצא בבית חולים או בית אבות. כדי לשמוע עוד פרטים יש לפנות אל https://dlawyer.co.il ולהבטיח שירות מקצועי ויעיל.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות