שערים חשמליים – לא רק לעשירון העליון

הרבה אנשים חושבים ששערים חשמליים הוא מוצר השייך לעשירון העליון או לאנשים עמידים שיכולים להרשות לעצמם, אך בשנים האחרונות הדבר השתנה בצורה משמעותית והיום ניתן למצוא שערים חשמליים הנמצאים בבניינים ובדירות שונות בהמון אזורים בארצנו.

רוצים להעלות את תחושת הביטחון אצלכם בית? רוצים לצמצם את כמות האנשים הנכנסים למתחם הבניין שלכם? שערים חשמלים מהווים פתרון מעולה ויעיל לכל בעיות מסוג זה.

תפקיד השערים החשמליים

תפקיד השערים החשמליים הוא ליצור חומה או מכשול וסינון של כמות האנשים הנכנסים ויוצאים ממתחם מסוים. השערים שומרים על כניסת מתחם הבניין מאורחים שאנו לא רוצים. השערים מונעים גנבה של מכוניות, כניסה למתחם הבניין, ירחיקו טיפוסים לא רצויים ועוד.

היום ניתן לראות שערים חשמלים בבתים פרטים, בבנייני קומות, בתי עסקים ועוד כל שער אמור להגן על המקומיים ולשמר את תחושת הפרטיות שלהם. השערים יוצרים מכשול כך שבמידה ומגיעים אנשים הגונבים סחורה יהיה עליהם לעבור את השער אשר יקשה על התנועה שלהם, הניידות שלהם ועל המהירות שלהם. התפקידים העיקריים של השערים החשמליים הם להגן על מתחם החנייה, לאבטח את הכניסה של הבית ולמנוע כניסה של זרים שאינם רצויים במתחמנו הפרטי.

שערים אוטומטיים

שערים מסוג זה הם שערים אשר פועלים בעזרת מערכת אוטומטית עם שלט כך שבעצם כל מה שהאדם צריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור והשער נפתח או נסגר. בכדי שהשער יעבוד בצורה טובה יותר ויהיה יעיל יותר יש להתאם את השער למיקום בו הוא עומד להיות, כלומר, במידה והשער הולך להיות ליד עצים או ענפי צמחייה יש לגזום את העצים והענפים על מנת שלא יפריעו לעבודת השער ויגרמו לתקלות.

איכות השער

אחד הדברים החשובים ביותר בשער הוא האיכות שלו והתדירות שהו עובד. אם השער הולך לעבוד כמעט בכל שעות היום והלילה ובכמות של מאות פעמים ביום, השער צריך להיות מותאם לעבודה מסוג זה. על מנת להימנע מתקלות, שחיקה וכדומה בשער יש לבחור שער שמתאים לעבודה מסיבית בכל שעות היום. חשוב לבחור שער לפי העבודה שהוא הולך לבצע אחרת מסתכנים בפגיעה בשער ובעלויות תיקון גבוהות לכן חשוב להסביר בדיוק איזה סוג של עבודה יעשה השער. שער שיעבוד המון שעות צריך להיות שער עם צירים חזקים, מסילות עמידות, קונסטרוקציה שיכולה לעמוד בעבודה מרובה ועוד.

לסיכום

חשוב לזכור כי כל שער מתאים לסוג עבודה אחרת ולכן חשוב להתאים את השער לעבודה שהוא הולך לבצע. התאמה של השער לעבודתו יכולה לחסוך תיקונים ועלויות מיותרות. תפקיד השערים החשמליים הוא להגן ולצמצם פעילות במתחם הבניין וכך לשפר את תחושת הביטחון של הדיירים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות