שקיות ממותגות לעסקים – הפרסום הנודד שלכם!

המשמעות של מיתוג הוא חשיפה. ככל שלעסק שלכם תהיה חשיפה יותר גדולה, כך יכירו אותו יותר לקוחות פוטנציאליים. את החשיפה מבצעים בדרכים של פרסום והן שונות ומגוונות. אחת הדרכים הכי יעילות לשווק מותג, היא לפרסם את השם שלו באמצעים וערוצים שונים, שבסופו של דבר אמורים להגדיל את מספר הלקוחות ולהביא לקוחות חדשים. אחד האמצעים הכי פשוטים והכי נכונים לחשיפה של כל עסק, היא שקיות ממותגות לעסקים. השקיות הללו הן הפרסום הנודד של כל עסק, ולא צריך לחשוב יותר מדי איפה הן מסתובבות, הנוכחות שלהן בסופו של דבר תהיה אפקטיבית.

מי צריך שקיות ממותגות לעסקים?

שקיות ממותגות לעסקים זה אלמנט מאוד שימושי ונפוץ היום. הוא תורם לחשיפה ומחזק את השם של המותג, ולכן יש עסקים שמשתמשים בזה לפרסום נטו, למרות שהם לא מוכרים שום דבר שנכנס לשקיות כמו למשל חברות גינון ועוד. העובדה שמישהו הולך ברחוב עם שם כלשהו על השקית שלו, עושה חשיפה מלאה ונכונה, ואם יש הרבה אנשים כאלה, תחשבו איזה חשיפה זאת ועוד חינמית.

כמובן שאמצעי של שקיות ממותגות לעסקים, צריך להיות חלק ממכלול שלם של אמצעי פרסום שעובדים אחד מול השני. אולי צריך גם ג'ינגל ברדיו וגם קמפיין פרסום וגם שקית עם השם, כל מתבצע תהליך שיווק בכמה ערוצים מקבילים.

סוגי שקיות ממותגות – ומה עם הלוגו?

שקיות ממותגות עושים היום מחומרים שונים כמו: אלבד, ניילון, כותנה, יוטה ועוד בחירת חומר הגלם גם היא חשובה ואמורה לאפיין את המותג. אם למשל מדובר על משקה קיצי מרענן, השקיות הממותגות שלו יכולות להיות מניילון, שקית שאפשר ללכת אתה לים וגם לשטוף אותה, וזה לגמרי מתחבר עם המותג עצמו. אם מדובר על בגדי מעצבת לטבעונים, אז שקיות כותנה או יוטה יהיה הדבר הכי נכון לעשות, משום שהם מזכירים את חומרי הגלם מהם היא מכינה את הקולקציה שלה. גם לעיצוב הלוגו של השם חשוב להתייחס בקונספט כולל למותג עצמו, ולכן מומלץ לפנות למעצב גרפי כדי שיבנה לוגו מתאים, שאחר כך יופיע על שקיות ממותגות לעסקים, ולכל עסק יהיה את הלוגו המיוחד שלו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות