תחזוקה נכונה של מעליות – כל מה שחשוב לדעת

תחזוקה נכונה של מעליות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח את איכות ותקינות המעלית למשך שנים ארוכות. למעשה, אפילו המחוקק הישראלי קבע שיש לבצע בדיקות תקופתיות ובכך אישר את כל מה שהמומחים כבר מזמן המליצו. אז איך גם אתם תשמרו על בטיחות המקסימלית ותיהנו מתחזוקה איכותית של המעלית שלכם? הכל בכתבה הבאה.

בדיקה תקופתית היא ממש לא המלצה אלא חובה חוקית

תחזוקה נכונה של מעלית, מתחילה בבחירה בבדיקה תקופתית איכותית. הרגולטור הישראלי קבע שמדי 6 חודשים יש לבדוק את התקינות המעלית ואת מידת השחיקה של החלקים הפנימיים. בדיקה שכזו מתבצעת על ידי טכנאים מוסמכים ויותר ממומלץ לבחור בחברה אשר מרכזת את הטובים והמוכשרים שבהם. לכן, חברת מעליות ברלינר, היא ללא ספק אופציה שכדאי לכם לשקול ואפשרות שכדאי לאמץ.

החליפו את החלקים הפנימיים והחיצוניים כאחד

במידה ונמצאה בעיה כלשהי במהלך הבדיקה התקופתית, חשוב להחליף את החלק הבעייתי באופן מיידי וללא דיחוי. רצוי להחליף את החלק בחלק זהה ( כלומר של אותו היצרן והדגם) ולא להתפשר על תחליפים זולים שלא יספקו לכם את מעטפת ההגנה הנחוצה. אגב, חשוב לזכור שגם לחלקים החיצוניים והאסתטיים יותר של המעלית יש חשיבות בשמירה על הבטיחות ולכן מדובר בחלק אינטגרלי מכל תהליך של תחזוקה נכונה.

דרשו אחריות מלאה על כל חלק שהוחלף במעלית שלכם

למרות שיותר משווה להתעקש על חלקים מקוריים בעת כל תיקון, אסור לשכוח גם את מידת האחריות שמגיעה עימו. למעשה, רק אחריות מקיפה על תקינותו של כל חלק במעלית תאפשר לכם לדעת שיש לכם למי לפנות בשעת צרה ושאתם לא מבזבזים את כספכם לשווא. בחברת מעליות ברלינר, תגלו שכל חלק מגיע עם אחריות מלאה. עניין שבהחלט שווה לשאול עליו מראש.

אל תזניחו את המראה של המעלית – זה גם אסתטי וגם בטיחותי

למראות שהזכרנו מקודם את החשיבות של החלקים החיצוניים של כל מעלית, אי אפשר להפחית מהחשיבות הוויזואלית שלהם. פריטים אלו יקבעו באופן ישיר על המראה של המעלית, ישפיעו על חווית השימוש של כל מי שמגיע לבניין וכמובן שעל המראה של הלובי. יתרה מכך, אי הקפדה על רצפה שאינה מחליקה או על תאורה איכותית, עלולים להשפיע גם על הבטיחות של השהייה במעלית.

העדיפו חברה שעובדת 24/7

כידוע לכולנו, תיקונים שונים קורים בשעות שאנו הכי פחות מוכנים אליהם. לכן, בכדי לשמור על תחזוקה קבועה של המעלית ולהבטיח עבודה רציפה שלה, שווה לבחור בחברה אשר מספקת שירות מסביב לשעון. חברת מעליות ברלינר, מאפשרת לכם ליהנות מזמני תגובה קצרים וטיפול מהיר בתקלות – בזכות עבודה בכל ימות השבוע. באופן זה, המעלית שלכם תמשיך לשרת את יושבי הבניין באופן אופטימלי בכל רגע.

לכניסה לאתר החברה לחצו כאן: https://www.berliner-elevators.com/

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות