תיקון אייפון 4 – כפתור הבית לא עובד

תיקון אייפון 4 הוא שירות נדרש ומבוקש גם היום, על אף הדגמים החדשים שיצאו לשוק בתקופה האחרונה. הנה מידע שכדאי לדעת על אחת התקלות נפוצות במכשיר- כפתור הבית לא עובד.

במכשיר אייפון 4 יש כמה תקלות שיכולות להתרחש, חלקן נפוצות יותר וחלקן פחות. שירות תיקון אייפון 4 כולל בין השאר טיפול בכפתור הבית שמסרב להגיב או לעבוד. במקרה כזה, כיוון שהוא הכפתור ששולט בתפריט ובפתיחה או "השקמה" של הטלפון, מדובר בכפתור בעל חשיבות רבה. אם גם לכם יש בעיה, עליכם לגשת למעבדה.

כפתור הבית – נקודת החולשה של האייפון

למכשיר אייפון 4, כמו גם לכל הדגמים האחרים של האייפון, יש נקודות חולשה אחת מאוד גדולה והיא העובדה שיש כפתור הפעלה אחד ויחיד. ברגע שהכפתור הזה לא תקין ואינו עובד, אי אפשר למעשה להשתמש במכשיר.

פיקס מאסטר כאן בשבילכם כדי לטפל בבעיה המעיקה הזו שהופכת את השימוש במכשיר החכם לבלתי אפשרי. תיקון אייפון 4 במעבדה שלנו מתבצע בצורה המקצועית והטובה ביותר, וזה כולל את כל התקלות האפשריות שיכולות להיות, לרבות תקלות בכפתור הבית.

הסיבות האפשריות לתקלה בכפתור הבית

יש כמה סיבות שבגללן כפתור הבית לא עובד. הבעיות הפשוטות יותר הן לכלוך שנתקע מתחת לכפתור או לחות שצריך לייבש. במקרים אחרים, מדובר בבעיות תוכנה. יש עוד כמה סיבות, אך לא משנה מה הסיבה לתקלה, תמיד אפשר לטפל בה ולחזור להשתמש במכשיר האייפון בלי בעיה.

פתרונות זמניים עד ההגעה למעבדה

כאשר אתם מבחינים בתקלה בכפתור הבית של האייפון, סביר להניח שהיא תחזור על עצמה אלא אם כן תיגשו למעבדה ותקבלו שירות תיקון מקצועי ויסודי.

אבל לעת עתה, עד שתוכלו להגיע למעבדה, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות והם יתנו לכם פתרון זמני לבעיה:

• כיול אייפון היא דרך מהירה ופשוטה לטיפול בתקלה של כפתור הבית במקרים מסוימים. כנסו לאחת האפליקציות המובנות במכשיר ולחצו לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי. כאשר מופיעות האפשרויות לכיבוי המכשיר, לחצו על כפתור הבית עד שתחזרו למסך הראשי.

• יכול להיות שהבעיה דורשת פתרון אחר, אולי חיבור האייפון למטען יעזור, הלא שקע הטעינה וכפתור הבית צמודים זה לזה. נסו להכניס את התקע של המטען לשקע הטעינה של המכשיר ודחפו אותו קלות כלפי מטה. אם הכפתור היה שקוע פנימה מדי, פעולה זו תרים את כפתור הבית מעלה ותפתור את הבעיה.

• אם זה לא עזר, נסו לאתחל את המכשיר.

• וכמובן, שווה לנסות לנקות את כפתור הבית. לחצו על גבי הכפתור צמר גפן מהול במעט אלכוהול. פעולה זו תמיס שאריות לכלוך שאולי נכנסו מבעד לחריצים הקטנים מסביב לכפתור.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות