תיקון מוצרי חשמל ביתיים

קשה ולמעשה בלתי אפשרי לתאר את חיינו בלעדי מוצרי חשמל בכלל ומוצרי חשמל ביתיים בפרט. החל מהקימה בבוקר, שאחת הפעולות הראשונות שאנחנו מבצעים בו היא הרתחת מים לקפה, וכלה בפעולה האחרונה שאנחנו עושים בלילה- כיבוי מנורת הקריאה, קשורים לחשמל ולמעשה אפשריים הודות לו, בזכותו.

מוצרי חשמל ביתיים נמצאים בשימוש יומיומי: תנור אפייה, מכונת כביסה, מקרר, מדיח כלים, מייבש שיער, טלוויזיה ועוד. כאשר מקרר מתקלקל ביום קיץ חם, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיוותר אף לא שעה אחת בלעדיו, מה שמחייב אותנו להתקשר מבעוד מועד עם מעבדת שירות שבה יינתן לנו שירות תיקונים מהיר, מעכשיו לעכשיו.

למוצרי חשמל יש משך חיים צפוי, לא בלתי מוגבל ומאחר ש"גם ליבולים מגיע יום אחרון", כמאמר המשורר (אברהם שלונסקי) עלינו להיערך, במידת האפשר ועל פי הצפי, למצב, שבו נידרש לא רק לתקן מוצר חשמל מסוים ש"פג תוקפו" אלא להחליפו, אבל גם מכשירים שיש לנו עליהם אחריות ממושכת עלולים, כמובן, להתקלקל בתוך תקופת האחריות, מה שגם כן יחייב אותנו להזמין טכנאי לביתנו או להביא את המוצר אל מרכז שירות התיקונים.

התלות המלאה והמוחלטת שלנו במוצרי חשמל מניעה רבים מאתנו לבטח אותם. כיום יש מרכזי שירות שמציעים לנו ביטוח כולל על כל מוצרי החשמל, מה שמוזיל מאוד את העלות הכספית שלנו על התיקונים המתבצעים במסגרתו.

 עיתוי התיקון

מוצרי חשמל רבים משרתים אותנו על בסיס יומיומי – יש בהם שמשרתים אותנו לאורך כל היום. כזה, לדוגמה, הוא מאוורר ביום קיץ חם, כזה הוא גם מזגן במשך שעות רבות ביממה. אם, לדוגמה, הקומקום שלנו מתקלקל, אנחנו יכולים למצוא חלופה מתאימה לו ולהרתיח מים חמים על הגז, אבל אם, לדוגמה, המתקרר שלנו מתקלקל, אנחנו זקוקים לשירות תיקונים מיידי. לכן, רצוי ומומלץ להתקשר עם  שירות תיקונים שמתחייב לתת לנו מענה בתוך עשרים וארבע שעות לכל היותר ובמקרים שבהם מתקלקל לנו מוצר כגון מקרר – לעשות כל מאמץ אפשרי להגיע לתקנו לאלתר.

שירות תיקונים של מוצרי חשמל ביתיים הוא חלק משירותי תחזוקה שאנחנו נדרשים להם על בסיס קבוע. לא תמיד ניתן לסמוך על הרצון הטוב ועל הידע של מי מהשכנים שלנו שיתייצבו לקריאתנו ויתקנו את המוצר שהתקלקל, מה גם שיש מוצרים אשר תיקונם מחייב שימוש בכלים מיוחדים או שהוא יכול להיעשות רק במעבדה.

יתרון נוסף משיגים מי שרוכשים את כל מוצרי החשמל הביתיים שלהם אצל אותה חברה  שגם מספקת, בעת הצורך, שירות תיקונים. ריכוז הקנייה והתיקונים תחת קורת גג אחת מוזיל את השירות, מאפשר השגת מחירים נוחים בקנייה ומחירים אטרקטיביים בשירות התיקונים. להיכרות האישית של נציגי השירות יש גם ערך מוסף: כשאתם מצלצלים להזמין תיקון הם מכירים אתכם כלקוחות קבועים וסביר להניח על כן שאתם תקבלו את השירות המקצועני והאנושי הטובים ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות