תכנון אירועים – להפוך חלום למציאות

תכנון אירוע הוא פרויקט רציני. חלק מאמינים באירוע פשוט יותר, חלק באירוע מפואר וגרנדיוזי, אבל כולם רוצים אירוע בו האישיות שלהם יוצאת לאור בפרטי האירוע, אירוע בו הכל עובר חלק, בו האורחים נהנים וכולם זוכרים את האירוע כיום נפלא ומרגש.

אז איך מתחילים לתכנן את האירוע שלכם? איך יודעים איך להתחיל?

ערכנו עבורכם רשימת צעדים וטיפים שייסיעו לכם לפצוח במשימה המרגשת, תכנון האירוע הבא שלכם:

  • שקלו לשכור מנהלת אירוע או מתכנן חתונות: באירועים של יותר מ-500 אנשים, אירועים בהם יש ארגונים מיוחדים או הפקה יוצאת דופן, שווה לשקול את האופציה של תכנון אירועים חיצוני. במיוחד אם שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה או עצמאיים ובעלי עסק, יכול להיות שלא תעמדו בלחץ של תכנון אירוע ללא עזרה חיצונית. ההוצאה של שירותי הניהול לעיתים משתלמת – מנהל האירועים יתמקח על מחירים וידע לאן לפנות כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר. לכן, גם תצליחו לשמור על תקציב זהה וגם תזכו לסיוע שיקדם את האירוע שלכם.
  • ערכו רשימת מוזמנים מראש: העצה הזו נראית לכם די פשוטה וברורה מאליו, נכון? למעשה, ברוב האירועים, רשימת המוזמנים גדלה בנפח של כ-30 אחוז עד יום האירוע עצמו. לפני שאתם קובעים מקום וקובעים תקציב, בדקו עם ההורים והדודים שלא שכחתם אף אחד, עברו על הפייסבוק שלכם או רשימת העובדים לראות שלא פיספסתם מישהו ומנעו חריגות בתקציב. אפשרות אחרת היא להוסיף לתכנון הרשימה עוד 15 אחוז אקסטרה כדי להימנע מטעויות. כדי לייעל את התהליך, בקשו מהמוזמנים לאשר הגעה יחד עם מספר המוזמנים, מנהג מקובל מאוד בארה"ב ואירופה.
  • ערכו סדר עדיפויות לאירוע: מה הכוונה? לפי האישיות שלכם והרצונות לאירוע תוכלו לקבוע מה יותר חשוב לכם ועל מה לוותר. לדוגמה, חלק מהאורחים מתעקשים על כניסה גרנדיוזית לאירוע – על טרקטורון או סוס לבן לדוגמה ויעדיפו להקדיש לכך חלק מהסכום, למען ה"שואו" והדרמה. חתני שמחה אחרים יתעקשו על תיעוד מאסיבי של האירוע – בחירת מספר צלמי מגנטים לאירועים, יצירת קליפ מושקע עם צילומים לפני האירוע, יצירת שיר בהזמנה לקראת האירוע ועוד ועוד.
  • טרנדים וחידושים: הפכו את היום שלכם ליום בלתי נשכח בעזרת אטרקציות לאירועים וחתונות. בעידן של ימינו, כל אטרקציה תהיה מצולמת ומתועדת ומשותפת במדיה חברתית. הסטנדרט לכל חתונה הוא לפחות צלם אחד של מגנטים לאירועים שיעניק מזכרות נפלאות לאורחים, רקדנים ורקדניות שמרקידות את הרחבה וזרי בלונים מעוצבים. השנה ראינו חידושים בדמות אירועים עם הופעות של אמני סטנד אפ מקומיים, מתקנים מתנפחים למבוגרים שהופכים כל מבוגר לשובב וברים אקטיביים עם משקאות מנצנצים ומעדני ג'לי משכרים. השמיים הם הגבול – תנו לדמיון שלכם לעוף ושדרגו את האירוע שלכם לחוויה עבורכם ועבור האורחים!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות