תכנון חתונת חורף – טיפים מובילים

עונת הקיץ כבר ממש עוד רגע כאן, ולמרות שאתם בחרתם להתחתן בחורף ולא בקיץ, עליכם להתחיל בהכנות לקראת האירוע הגדול כבר עכשיו. ישנם הזוגות שלטובת הפקת האירוע שלהם זקוקים לשנה של הכנות, בעוד ישנם הזוגות שמצליחים לארגן את האירוע של חייהם בכמה חודשים בודדים. ואתם? אל תחכו לרגע האחרון. יש לכם תאריך לאירוע חורפי עם אולם אירועים בתל אביב? ההכנות מתחילות ממש עכשיו!

 

חתונה בדקה ה-90: החתונה שלא תרצו לחגוג

נדמה כי ישנו טרנד כיום שלא מעט זוגות דבקים בו: לחגוג את האירוע בדקה ה-90. מאחורי הפקה חפוזה שכזו ישנו רציונאל די ברור – לנסות ולקבל מחירים טובים יותר מנותני השירות, תוך שבמכוון רוצים לעסוק בהפקת האירוע כמה שפחות. האם כדאי לעשות זאת? חד משמעית לא. תוכלו להפיק את האירוע שלכם בכמה חודשים בודדים, אך הפקה בחודש אחד הינה בלתי אפשרית, וגם ברגעים שהיא אפשרית היא מלווה בהמון לחצים, מתחים וחיכוכים.

 

על הפרק: הרכבת רשימת נותני השירות שלכם

עד לאירועי החורף יש לכם לפחות חצי שנה, כך שתוכלו להתחיל לאט לאט לבנות את שכבות האירוע. אז אחרי שסגרתם את הספק המשמעותי ביותר והוא אולם אירועים בתל אביב, תוכלו להשקיע בבחירת הספקים לאירוע. בכל אירוע עובדים בממוצע עם בין שבעה לעשרה ספקים, כאשר אלו הבולטים ביותר הם מעצבת שמלת הכלה, מעצב חליפת החתן, מעצב השיער, המאפר, התקליטן והצלם. ספקים נוספים שיהיה עליכם למצוא במידה וזה רלוונטי לכם הינם ספקי האטרקציות וספקי עמדות המזכרות.

 

באחריותכם: שליחת הזמנות, אישורי הגעה וסידורי שולחנות

אחרי שתארגנו את כל הנדרש מאחורי הקלעים של האירוע, תוכלו לעלות שלב ולהתחיל לעסוק ברשימת המוזמנים שלכם. שימו לב כי את רשימת המוזמנים עליכם להכין בשלבים מוקדמים יותר, שכן מספר האורחים ישפיע על בחירת מתחם האירועים שלכם. מה שעליכם לעשות בשלב זה הוא לשלוח הזמנות לכל המוזמנים שלכם, לבצע אישורי הגעה ולאחר מכן לערוך את סידורי השולחנות שיקבעו אילו אורחים ישבו עם מי באירוע. קחו לכם את הקיץ לארגן לעצמכם את האירוע החורפי שתמיד חלמתם עליו!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות