למה עושים תקרות גבס בסלון?

יש לא מעט סוגים של עבודות גבס שאפשר לעשות בסלון, וברור כי לכל עבודה שכזו יש מטרה. לעתים המטרה הזו היא דקורטיבית ואסתטית במוצהר, ולעתים יש לה גם פן פרקטי נוסף, מעבר למטרה הדקורטיבית – אולם תמיד יש לה מטרה ברורה. הדבר לא יוצא מהכלל כאשר מדובר על עבודות של תקרות גבס בסלון. באופן כללי, חשוב לדעת שיש אפשרות להתקין תקרת גבס בכל חדר בבית, אך רוב האנשים מעדיפים שזה יהיה בסלון הבית שלהם, ולא בכדי. יש כמה יתרונות וכמה מטרות שאפשר להשיג עם התקרות הללו, אשר מותקנות כמובן על בסיס התקרה הקיימת, ולרוב מנמיכות אותה במידה כזו או אחרת.

 

כל המטרות שאפשר להשיג עם התקרות בסלון

  • הסתרה של תקרה ישנה – קודם כל, ישנה סיבה אסתטית ברורה מאד. כאשר אתם ניגשים לשפץ את הבית שלכם, לחדש אותו, או להעלות את ערכו, אפשר שאתם תבינו שתקרת הסלון שלכם היא ישנה מאד ופגומה. ברור כי לא בא בחשבון להסיר אותה לגמרי ולהתקין במקומה תקרה חדשה. זה לרוב בלתי אפשרי, וגם אם זה אפשרי ,זה כרוך בשיפוץ ארוך מאד, יקר במיוחד ובעל השלכות לא פשוטות. במקום זה, כל עוד מדובר על עניין אסתטי בלבד, הרי שאפשר פשוט להתקין תקרות גבס בסלון על גבי התקרה הישנה! שכבת הגבס החדשה תכסה לגמרי על התקרה הישנה ואת הפגמים שלה. מי שיכנס כעת לסלון הבית שלכם ימצא תקרה חדשה, נקיה, חלקה ויפה במיוחד. כך אתם כבר נהנים משיפוץ איכותי מאד בזמן קצר!
  • התאמה לגופי תאורה מיוחדים – לעתים אתם מעוניינים לשדרג את סלון הבית שלכם עם גופי תאורה מיוחדים. יש מי שמגלה את היתרונות של גופי תאורה שהם סמויים או חצי-סמויים מן העין, ויוצאים מתוך נישות שתקרה. כמובן שעם תקרה רגילה זה לא אפשרי, אבל אם מדובר על תקרת גבס, הדבר אפשרי בהחלט! בהתקנה של תקרות גבס בסלון, אפשר ליצור גם נישות וחללים מיוחדים שבהם מתקינים את שלל גופי התאורה, ובכך אפשר ליצור אפקטים מיוחדים של אור וחשוך בתוך הסלון שלכם, ולשמור על עיצוב מרשים.
  • אקוסטיקה ובידוד – אל תשכחו כי להתקנה של תקרת גבס באופן כללי יש תרומה משמעותית מאד בכל מה שנוגע לאקוסטיקה והבידוד בתוך החדר, וזה קריטי במיוחד בסלון הבית. בעזרת תקרות גבס בסלון אפשר ליצור תנאים נוחים יותר לבידוד אקוסטי – כלומר כך מונעים מרעשים מבחוץ (בעיקר מהצד של השכנים) לזלוג פנימה לדירה שלכם. מהצד השני כך גם מונעים מהרעש לחדור פנימה. תקרת הגבס אף יעילה בבידוד תרמי ובשמירה על טמפרטורת החדר, ובכך עוזרת לכם לחסוך בצריכת אנרגיה.

 

יש עוד סיבות חשובות

כמובן שיש מי שמעוניין להתקין תקרת גבס בסלון שלו, פשוט משום שזה נראה לו כאמצעי יעיל לשדרג את הסלון, וליצור תקרה מעוצבת, יפה ומרשימה מאד. כך או כך, לא משנה מהי המטרה שלכם – מובטח שאתם תקבלו אותה עם התקרה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות