הביטוי תמונה שווה אלף מילים מסביר את הכוח שטמון בסרטוני הווידאו. מחקרים שבוצעו ברשת גילו כי שיווק באמצעות וידאו הוא האמצעי בו רוב הגולשים מעדיפים לקבל מידע. מסרי השיווק עוברים טוב יותר כאשר הם מוצגים בסרטונים. בעלי האתרים שכבר משתמשים בטכניקות שיווק באמצעות וידאו יוכלו לגלות לכל השאר כמה שווה סרטון וידאו איכותי. מיותר לומר כי שווי הסרטון בא לידי ביטוי בכמות גדולה של לקוחות שפונים באמצעות האתר, הגדלת מכירות וחיזוק התדמית העסקית.
שיווק באמצעות וידאו טומן בחובו יתרונות רבים לצד עלויות לא גבוהות. סרטון מקצועי בן שתי דקות ניתן להפיק ולערוך בעלות של אלפי שקלים בודדים. בעלי ניסיון בצילום ועריכה יוכלו כמובן לנסות להפיק את הסרטונים בעצמם. לבעלי האתרים שלא מחזיקים בכישורים הדרושים כדאי יהיה לפנות לאנשי מקצוע. העלויות הנמוכות והתפוקה הגבוהה שיביא עמו סרטון מקצועי, מצדיקים את ההשקעה.
מה מעניק הווידאו לגולשים?
באמצעות הסרטון הלקוחות מצליחים לקבל החלטות בו במקום. הסרטונים מספקים מענה מלא לשאלות ויוצרים תחושה אמינה. כבר לאחר צפייה אחת בסרטון הלקוח מצליח להתרשם היטב מהמוצר ולקבל החלטה בדבר רכישת המוצר. שילוב של מומחים בסרטונים, המלצות של לקוחות קודמים והדגמת השימוש במוצר חיוניים ללקוח.
טכניקות שיווק באמצעות וידאו מתאימות גם לבעלי מקצוע שמבקשים לשווק את שירותיהם. פסיכולוגים, עורכי דין, מאמנים אישיים ומדריכי חוגים משלבים סרטונים באתרי האינטרנט שלהם. הסרטון מאפשר להם לפנות אל הלקוח בנימה אישית, ממש כמו בשיחה פנים אל מול פנים. המילים בהם בוחרים בעלי המקצוע להשתמש, הבגדים וסביבת הצילום משמעותיים להצלחת הסרטון. שימו לב לכל הפרטים הקטנים והקפידו להשתמש בציוד צילום איכותי וציוד סאונד. אם המצלמה רועדת במהלך הצילום יש להיעזר בחצובה, גם תוספת של גופי תאורה נוספים תהיה רעיון מצוין.
לטיפים נוספים על שיווק באינטרנט היכנסו לבלוג הבא.