אילו יתרונות וחסרונות יש לארונות הזזה

במהלך השנים אנחנו יכולים לראות מעבר מארונות רגילים, קרי ארונות ציר לשימוש בארונות הזזה. אנחנו יכולים לראות שימוש הולך וגובר בסוג ארונות זה, הן בחדרי שינה, ילדים והורים, חדרי עבודה, חדרי אמבטיה, משרדים ואף מטבחים.

השימוש ההולך וגובר בארונות הזזה נובע מסיבות שונות כפי שנוכל לראות בהמשך, אך לפני כן חשוב לציין, אנחנו יכולים ליהנות מארונות אלו בסגנונות שונים של עיצובים ובגדלים, החל מארונות קיר וכלה בארונות שתופסים חצי משטח הקיר. כמו כן אנחנו יכולים למצוא ארונות הזזה משולבים, כאלה אשר כוללים בתוכם מדפים ומגירות וכן ארונות פנימיים.

יתרונות השימוש בארונות הזזה

היתרון הבולט הוא, שמדובר בארונות בגדים בטכניקה של הזזה למשל שתופסים פחות שטח מארון רגיל. אם אנחנו נסתכל על ארון ציר, הרי שאנחנו צריכים לשמור על שטח פנוי לצורך פתיחת הדלת של הארון. זה לא תמיד נוח והרבה פעמים יוצר שטח מת, שאין בו כלל שימוש. לעומת זאת בארון הזזה אין את הצורך הזה.

כמו כן, אנחנו יכולים למצוא יתרון נוסף והוא, ארון הזזה מאפשר לנו ליהנות מאפשרות להניח את הדברים במגוון צורות בתוך הארון. בין אם זה על המדפים עצמם ובין אם זה במקומות אחרים.

בנוסף קיים יתרון של בטיחות. מאחר וארון הזזה לא נפתח ונסגר על ציר, הרי שהוא הרבה יותר בטוח, במיוחד נכון הדבר כשמדובר בארון שמותקן בחדרי ילדים.

חסרונות של ארונות הזזה

החיסרון הבולט הוא השחיקה של הארון. מאחר ומדובר בדלת אשר נעה על גבי מסילה, הרי שעם הזמן היא נשחקת וקשה מאוד לתפעל אותה. במיוחד נכון הדבר אם מצטבר לכלוך ואבק על המסילות. מה שאומר שגם צריך לתחזק אותה אחרת מאשר דלת רגילה.

עוד חיסרון של ארונות הזזה, הוא בעיצוב. מאחר והדלתות לא עומדות בקו אחד, אז אם רוצים להדביק עליהם טפטים או פוסטרים, הרי שצריך להתחשב בהבדלי הגובה שבין דלת לדלת. זה להבדיל מארונות רגילים, אשר כל מה שצריך לעשות זה לבצע חיתוך בין הדלתות וכן ניתן לשמור על העיצוב שלהן.

 

תפריט נגישות