איך לבחור ג'קוזי מתאים?

עונת החורף מביאה עמה את הצורך בפעילויות פנים ואנשים רבים החושבים על יום בילוי או יום פינוק מעלים את האופציה של בילוי פינוק במכוניה ספא השונים או במתחמים המספקים בילוי ב ג'קוזי או בריכה חמה. היתרונות הבריאותיים של מתקני ה ג'קוזי  השונים הם רבים ולכן אנשים רבים בוחרים או לרכוש ג'קוזי ולהתקין אותו בביתם הפרטי או לרכוש מנויי למועדון המספק גישה ל ג'קוזי ומתקני ספא נוספים.

מהו מתקן ג'קוזי?

מתקן ג'קוזי הוא בריכה קטנה המכילה מים המבעבעים כתוצאה מזרמי אוויר המוזרמים בתוך ה ג'קוזי. מתקן ה ג'קוזי משמש לבילוי במכונים השונים או בבית הפרטי של המשתמש. ל ג'קוזי סגולות רפואיות הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית והוא ידוע כמפיג מתחים, משחרר שרירים תפוסים, מקל על תסמינים של דלקת פרקים ומשמש לטיפולים פיזיותרפים.

סוגי ג'קוזי

נכון להיום, קיימים בשוק סוגים שונים של מתקני ג'קוזי לשימוש הפרטי בבית או לשימוש ציבורי בעסקים. בעלי בתים המעוניינים לרכוש ג'קוזי לביתם יכולים לרכוש ג'קוזי גדול או קטן שימוקם בפנים או בחוץ. ג'קוזי חיצוני מתאים לבתים פרטיים בהם יש מקום לשים את מתקן ה ג'קוזי בחצר או במרפסת הגדולה ו ג'קוזי פנימי מתאים למיקום בחדר האמבטיה. בין אם ה ג'קוזי הוא חיצוני או פנימי בחירת ג'קוזי באופן נכון יכולה להיות מבוצעת על ידי יועצים מוסמכים.

כדי לצפות בסוגי ג'קוזי נוספים כנסו לאתר של ספא ג'ט – חברה המתמחה ביבוא ושיווק מערכות ספא ומקלחונים ובחרו את הג'קוזי המתאים לכם

רכישת ג'קוזי ביתי

אחת האופציות ליהנות מן המתקן האיכותי היא לרכוש ג'קוזי ביתי. מרבית הבתים בישראל מאפשרים למקם ג'קוזי בחדר האמבטיה בפינה וליהנות מ ג'קוזי פרטי בכל זמן. לפני ביצוע רכישת ה ג'קוזי יש להתחשב במספר אלמנטים כמו גודל הג'קוזי וההתאמה שלו למקום בתוך חדר האמבטיה, זרימת המים של ה ג'קוזי והכוח של הזרמים, קיום של שכבת בידוד הולמת שתשמור את החום של המים בתוך המתקן, האופן בו ניתן לנקות את הג'קוזי ועוד.

בילוי ב ג'קוזי ציבורי

מכוני בילוי רבים מעניקים את האפשרות לאורחי המקום לעשות שימוש במתקני ג'קוזי פרטיים או ציבוריים. לרוב, ג'קוזי ציבורי יהיה ממוקם בחדר הכולל גם סאונה יבשה ורטובה שאליהם יכולים המתרחצים להיכנס בשילוב בשהייה בתוך ה ג'קוזי. מכוני הספא השונים יציעו בנוסף לשימוש במתקני ה ג'קוזי והסאונה גם עיסויים מיוחדים, טיפול קוסמטיקה וטיפולי גוף ועוד מגוון רחב של טיפולים לרווחתם של המבלים במתחם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות