איך לבחור מכשיר שמיעה בעת הצורך

הטלוויזיה שקטה מידי? קולות הדיבור סביבך לא ברורים מספיק? 'מה' היא שאלה שנשאלת על ידך הרבה יותר מידי פעמים במהלך כל שיחה? ייתכן שהבעיה היא ירידה בשמיעה. זהו תהליך טבעי שמתרחש אצל כל אחד מאיתנו במהלך השנים, ברמה כזו או אחרת. הדרך להתמודד היא כמובן באמצעות מכשירי שמיעה מתקדמים שברגע אחד, יחזירו את איכות השמיעה למה שהייתה.

כך מתאימים מכשירי שמיעה

רגע לפני שרצים לקנות מכשירי שמיעה ולהוציא הרבה מאוד כסף מבלי באמת להבין על מה, יש לעבור בדיקת שמיעה אצל רופא מומחה ולהבין עד כמה חמורה הירידה בשמיעה ומהו סוג הירידה בשמיעה. בהתאם לתוצאות, תקבלו הצעות לכמה סוגים של מכשירים מתאימים. כעת, יתחיל התהליך מהצד שלכם:

  • תקופת התנסות – את מכשיר השמיעה יש לענוד בכל שעות היום על פי הצורך; יש כאלו שיעדיפו להשאיר אותו באוזן מבוקר ועד ערב ואחרים דווקא יעדיפו לכבות אותו כשמתחשק להם לחזור למקום השקט והרגוע שלהם. ישנם מכשירים גדולים יותר וקטנים יותר, כך שבאופן טבעי גם ההעדפה תשתנה מאדם לאדם. בקשו להתנסות במכשיר למשך מספר שבועות על מנת להתרגל אליו פיזית ושמיעתית, ולקבל החלטה שקולה יותר.
  • לאיכות חיים טובה יותר – יש אנשים שעובדים מהבית השקט והרגוע, ואילו אחרים עובדים בהיי-טק באופן-ספייס ענק ובו הרבה מאוד אנשים ותנועה. על מכשיר השמיעה להיות מותאם לאורך החיים של האדם, על מנת לענות טוב יותר על צרכיו. ניקח לדוגמא אדם שעובד באותו אופן-ספייס גדול והומה אדם, המכשיר שלו יהיה חייב להיות מסוגל לסנן רעשי רקע בכדי לעזור לו לשמוע טוב יותר את הבוס שהגיע לשולחן שלו בכדי לתת לו משימה חשובה.
  • טכנולוגיה מתקדמתמכשירי שמיעה במאה ה-21 הם מזמן לא אותו שבלול עצום שמחובר לראש שלכם. כיום המכשירים הם קומפקטיים, אפילו יותר קטנים מאוזנייה אלחוטית. בנוסף, הם מסוגלים לשמש כאוזנייה, להתחבר למכשיר הנייד שלנו ולעשות עוד המון דברים שיכולים לסייע בפעולות היום יומיות הפשוטות ביותר הקשורות בשמיעה. ברגעים של אי נוחות ניתן גם לשלוט על התדרים והווליום.

לחיות ללא חרדה

מכשירי שמיעה מעלים באופן כמעט אוטומטי לא מעט תחושות חרדה בקרב רבים, כמעין מנגנון הגנה ראשוני. המחשבה על כך שעלולים לזהות את המגבלה ולהתנהג "בהתאם" אליה, גורמת לרבים לוותר מראש על הרעיון. ובכן, הרשו לנו להרגיע אתכם! כאמור המכשירים של היום קטנים מאוד וכמעט בלתי נראים, כך שאם אינכם רואים צורך להזכיר את קיומם, אתם ממש לא חייבים לעשות זאת ואיש לא ירגיש בהבדל. אז למה אתם מחכים? זה הרגע להשיב לעצמכם את איכות החיים שמגיעה לכם – ללא כל חרדה וחשש!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות