איך לבחור מתנות ומוצרי פרסום ללקוחות

איך לבחור מתנות ומוצרי פרסום ללקוחות

למוצרי פרסום יש חשיבות רבה מבחינת מיתוג החברה וחשיפתה ללקוחות פוטנציאלים. כיום, בעלי עסקים רבים מבינים כי פרסום ושיווק הוא חלק חשוב מקידום העסק ונראה כי בעלי עסקים משקיעים כספים רבים על מיתוג החברה במגוון אפיקים שונים, אם זה דרך המדיה, דרך שילוט ובמגוון דרכים אחרות. אומנם כל דרך נכונה למיתוג ופרסום העסק היא מבורכת, אך חשוב לציין כי לעיתים הדברים הקטנים כמו מוצרי פרסום, יכולים היות יעילים יותר וזאת לצד מחירים נמוכים בהרבה יותר משיווק במדיה ובאמצעות שילוט. כאשר אנו רוצים שלקוח יהיה חשוף ביום יום למותג החברה, השיטה הטובה ביותר היא לבצע זאת על ידי מתנות ומוצרי פרסום.

מגוון רב של מוצרי פרסום

ההיצע הרב בתחום יכול מעט לבלבל חברות אשר מעוניינות לרכוש מוצרי פרסום, הרי נראה כי תחום זה הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי יש לא מעט מוצרים חדשים שמיובאים מסין או ממדינות אחרות שעולים שקלים בודדים והם עושים את העבודה. אך דקה לפני שאתם בוחרים מתנות ומוצרי פרסום, חשוב לשים דגש על כמה פרמטרים חשובים:

בחרו מוצר פרקטי – ככל שהמוצר יהיה יותר פרקטי, כל הסיכוי שהמקבל אותו לבצע בו שימוש, הרי זאת המטרה למעשה. לכן, בחרו מוצר שישמש את המקבל במהלך היום, אם זה מוצר שהוא יוכל להשתמש בו בעת עבודתו כמו – עטים ממותגים, מעמד לטלפון, פד לעכבר, כוס לקפה, דפי ממו, לוח שנה ועוד מוצרים בסגנון הזה.

מוצר הקשור למותג שלכם – חשוב לבחור במוצר שמשקף את הפעילות העסקית שלכם, כך שדרושה כאן חשיבה יצירתית ומקורית. כמו למשל – חברה המוכרת יין, יכולה לרכוש פותחן מדליק ליינות, או חברה למחשבים יכולה לבחור בדיס או קי מדליק, חברה לציוד בנייה יכולה לרכוש כובעי עבודה וכך הלאה.

בחרו מוצר איכותי – איכות היא שם המפתח במקרים אלו, הרי ככל שהמוצר יהיה איכותי יותר כך הוא יחזיק יותר זמן. חשוב לציין כי כיום רוב המתנות ומוצרי הפרסום מיובאים מסין ואיכותם משתנה, לכן כדאי לבדוק זאת מראש.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות