איך לבצע הרחקת יונים בדרך מהירה וקלה

אם תרצו לדעת הרחקת יונים נחשבת כיום למקצוע של ממש. בכתבה שלפניכם תוכלו לקבל טיפים איך להרחיק יונים בצורה מהירה וקלה שתחסוך לכם הרבה כאבי ראש. לגרש יונה שהחליטה להתנחל אצלכם במסתור הכביסה נשמע אולי פשוט אך מיד כאשר מתחילים בניסיונות הגירוש מהר מאוד מבינים שזה לא פשוט בכלל. היונה שנראית חביבה ואף מהווה סימן לבואו של השלום מתגלה כעוף שאינו דומה לכך בכלל ומוכן בעקשנותו להילחם על מקומו, גם אם רכשתם את אותו המקום בזיעת אפיים ובכסף רב.

למה בכלל צריך לגרש יונים?

הבעיה ביונים הוא לא בהשתכנותן במסתור הכביסה שלכם , בניית קן והבאת גוזלים לעולם, כל אלו יכולים להיראות מאוד מלבבים, אך המחיר של השתכנות זו הוא בדרך כלל גבוה יותר ומסתכמת בכמה בעיות מטרידות: לשלשת (צואת יונים) אשר מלכלכת את הכביסה שלכם וגורמת לכביסות חוזרות של הבגדים שכבר חשבתם שתוכלו ללבוש לאחר שכובסו והתנקו, כינים מעקצצות אשר נטפלות אל גוף היונה וממנה נדבקות אל הכביסה שלכם וחדירתם אליכם הבייתה, ואף סיכון ללקות בתחלואה של קדחת הנילוס המערבי שנגרמת על ידי יתוש שתוקף את היונה הנגועה וגורם למותה. בתקופה שבה היונה נושאת את המחלה, היא עלולה חלילה להעבירה אליכם, ולכן עדיף לכם לגרש את היונה בהקדם האפשרי, כדי שתקנן מלכתחילה במקום אחר.

איך אפשר להרחיק יונים?

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים. השיטות הביתיות כוללות הצבת צמחים דוקרניים או פוחלצי עורבים שירתיעו את היונה מלהתקרב למעקה שלכם או לנסות לעמוד עליו, ולעומתן ישנן שיטות מקצועיות יותר שכוללות הצבת והדבקה מיוחדת של דוקרנים ייעודיים למניעת נחיתת יונים על המעקה שלכם, או התקנה מקצועית של רשת נגד יונים. השיטה הכי יעילה לגרש יונה ממסתור הכביסה שלכם הוא להתקין רשת שתחסום את כניסת היונה, לא רק אל המסתור שלכם אלא לכל אורכו של הבניין שלכם. באופן זה תימנע מהיונה האפשרות לחזור ולקנן אצלכם או קרוב אליכם, כלומר במסתור הכביסה של השכנים שלכם. בבחירת פתרון של התקנת רשת כזו, יש להקפיד על איכות הרשת והתאמתה למיקום היעד. בעיקרון, הכי חשוב שעל הרשת להיות מספיק חזקה ובעלת צפיפות שתימנע גם את כניסתן של יונים ואף ציפורים קטנות יותר. תוכלו לגלות שבשוק קיימים מספר סוגים של רשתות אשר פרט למראן האסתטי השונה, עשויות מחומרים שונים שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שונים. איש מקצוע מיומן, כמו מרחיק יונים מקצועי, יכול להמליץ לכם על הרשת המתאימה ביותר בהתחשב בשיקולים של צורת המיבנה ומיקום ההתקנה המיועד. למידע נוסף וייעוץ מקצועי ניתן לפנות אלינו ונעזור לכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות