איך מוצאים ספקים לאירועים בדקה ה-90?

חתונה המופקת בדקה ה-90 מגלמת בתוכה לא מעט יתרונות, אך גם ישנו חיסרון אחד: הלחץ. אתם צריכים להספיק לא מעט במעט זמן, מה שלא אחת גורם לכם ללחצים מיותרים ובעיקר לשאלה הגדולה – האם תספיקו לבנות את רשימת הספקים שלכם. הדרך למצוא ספקים? קלה משתוכלו לדמיין! כך תוכלו להגיע אל נותני השירות הטובים ביותר:

 

על מי החברים הכי טובים שלכם ממליצים?

לעתים, אתם לא צריכים ללכת רחוק מדי בכדי לקבל המלצות. אם זוגות של חברים שלכם כבר התחתנו, מומלץ לפני הכל לדבר איתם. הסיבה? הם הפיקו את האירוע שלהם ממש לא מזמן והם גם רוצים בטובתכם – כך שמדובר על הדיל המושלם עבורכם. גם אם לא תבחרו בספקים שהם בחרו בהם בסופו של דבר, הם לבטח ימסרו לכם גם שמות של נותני שירות נוספים שהם כמעט סגרו איתם, תוך שהם הספיקו לגבש עליהם דעה המבוססת על מחיר השירות ואדיבות הספק.

 

רשימת המומלצים של גן האירועים שלכם

כל גן אירועים במרכז שאיתו תתחתנו מחזיק גם ברשימת מומלצים. הרשימה הזו הינה רשימה של מגוון רחב יחסית של ספקים, שמנהלי האירועים מכירים אותם היטב, בין היתר בעקבות אירועים שבהם אותם ספקים התארחו. בעת שתסגרו עם ספק שהגיע מרשימת המומלצים, ישנה סבירות גבוהה מאד שתקבלו מחיר מיוחד שכן הגעתם דרך אותה רשימה יוקרתית. שימו לב כי מדובר על יתרון גדול מאד לעבוד עם נותני שירות דרך רשימה זו, בין היתר מאחר ומנהלי האירועים שלכם והספקים מכירים זה את זה – כך שמובטחת לכם עבודה הרמונית המבוססת על שיתוף פעולה.

 

חפשו אחר מבצעים של הרגע האחרון בקבוצות מתחתנים

ודרך נוספת הזמינה לכם היא באמצעות קבוצות המתחתנים הנמצאות באינטרנט. שימו לב כי ישנם המון נותני שירות שמפרסמים מבצעים של הרגע האחרון, עם ציון התאריכים הפנויים. הספקים השונים מעדיפים לעבוד כמה שיותר ימים בשנה, כך שבעת שהם נותרים עם תאריכים פנויים הם מפרסמים אותם ואף מציעים דיל משודרג הכולל אחוזי הנחה או דיל מורחב יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות