איך מטפלים בסנטר כפול? טיפים

סנטר כפול הוא בעיה אסתטית מוכרת. גם כשהוא לא גדול, הוא יכול לשנות מראה הפנים, ולעתים הוא גורם לנו להרגיש כבדים ושמנים, גם אם הוא תוצאה של גנטיקה ולא בהכרח נלווה למבנה גוף בעייתי. סנטר כפול יכול להיות תוצאה של השמנה, של תנודות רבות במשקל, שהותירו אחריהן עור מדולדל, או פשוט של גנטיקה, כאמור. אבל יש מה לעשות! יש כל מיני דרכים לטיפול בסנטר כפול, לא כולן פולשניות או כרוכות בהליך כירורגי. הנה כמה טיפים שיכולים להועיל לכם, מאורגנים מהקל אל הכבד:

  • טיפול יופי ממוקד לפנים. יש קוסמטיקאיות ומטפלים המתמחים בטיפולי יופי לאזור הפנים, אשר נועדו למיצוק והצערת העור. במקרים לא חמורים, טיפול ממוקד כזה, או סדרה של טיפולים כאלה, יכולים לשפר משמעותית את מראה הפנים ואת מצבו של הסנטר בפרט. יש מגוו ןשל טיפולים, כולל כמה וכמה שיטות מסורתיות מרחבי העולם, כמו טיפולי יופי יפניים, הכוללים שימוש בחומרים טבעיים בלבד, ללא כל חומרים כימיים, ולעתים גם דיקור.
  • הרזיה. פתרון זה רלוונטי עבור אותם אנשים שהסנטר הכפול שלהם הוא חלק ממבנה גוף מלא, או שנוצר במהלך ובעקבות השמנה כוללת. לפעמים הרזיה כללית תסייע גם בהעלמת הסנטר הכפול או בצמצום משמעותי שלו. כמובן, לא מומלץ לעשות דיאטת "כסאח", אלא להקפיד על הרזיה הדרגתית ועל פבניית תפריט חדש ומאוזן, שיאפשר הרזיה אטית ותוצאות שיחזיקו מעמד לאורך זמן.
  • טיפול בעור הצוואר. טיפ זה מיועד למי שהסנטר הכפול שלהם הוא תוצאה של עור מדולדל, אשר נוצר לעתים לאחר תנודות חוזרות ונשנות במשקל. יש כמה דרכים קוסמטיות לטפל בעור הצוואר ולהצעיר אותו, כמו הזרקת בוטוקס, טיפול המסת שומן או מזותרפיה. גם שתי השיטות האחרונות כרוכות בהזרקת חומרים לעור, אשר משנים את הרכב השומן בו ומשפיעים על מראהו. חשוב כמובן לעבור כל הליך קוסמטי כזה בקליניקה מוכרת ומורשית, ולהיוועץ ברופא פלסטיקאי בעת הצורך.
  • הפתרון הכירורגי. מי שסובל כל חייו מסנטר כפול או מי שלא הצליח לטפל בבעיה לשביעות רצונו, יכול לפנות לטיפול באמצעות ניתוח. מדובר בהליך פשוט יחסית, שבמהלכו שואבים את השומן דרך חתך קטן בתחתית הסנטר. לאחר מכן מבצעים פרוצדורה תרמית, כלומר מבוססת חם, להידוק העור, כך שלא ייוותר מדולדל בעקבות ההליך. בחלק מהמקרים ממליצים הרופאים להחדיר גם שתל סיליקון קטנטן, שנועד לשפר את מראה הסנטר. זאת מכיוון שלרוב סנטר כפול מלווה בסנטר "מקורי" קצר או קטן. ההליך אינו משאיר סימנים או צלקות לאורך זמן.

סנטר כפול, גם כאשר הוא קטן, עלול להשפיע על הדימוי העצמי שלנו לרעה ולכן לא מומלץ להתעלם ממנו. אם אתם סובלים מסנטר כפול, היוועצו בפלסטיקאי, כדי למקד את הבעיה ואת הפתרון האופטימלי עבורכם. יש מה לעשות!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות