איך מסתגלים לעדשות מולטיפוקל – המדריך המלא

את היתרונות הרבים שיש לעדשות המולטיפוקל בוודאי אין צורך להציג. חלוקת העדשה למוקדי הראייה השונים מספקת מענה מצוין למי שזקוק לפתרון אופטימלי לקריאה וגם לראייה מרחוק. כך אנחנו חוסכים את הצורך בשני זוגות משקפיים וזו ללא ספק בשורה של ממש. עם זאת, כמו בכל תחום אחר גם לעדשות הרב-מוקדיות אנחנו צריכים להסתגל, והנה כמה טיפים חשובים, במיוחד בשבילכם.

 

שלב ראשון – בוחרים עדשות מולטיפוקל מתאימה

לפני הכול חשוב לבחור בקפידה עדשות מולטיפוקל שמתאימות לכם באמת. האופטומטריסטית המקצועית והמנוסה תדע לשאול את כל השאלות החשובות כדי להבין מי אתם, איך נראית השגרה שלכם ואילו עדשות יספקו עבורכם את המענה הטוב ביותר. יש לכך חשיבות רבה משום שיהיה קל יותר להסתגל לעדשות שהותאמו באופן מדויק לצרכים האישיים שלכם.

 

שלב שני – מסתגלים באופן הדרגתי לעדשות מולטיפוקל

במקרים רבים השימוש הראשוני עלול להוביל לתחושה של מאמץ בעיניים, ולכן חשוב לתת להן את המנוחה המתאימה. אם כן, השתמשו במשקפיים לזמן קצר יחסית בתחילת הדרך, ועם הזמן תוכלו להעלות את משך הזמן שבו אתם משתמשים בהן. כך העיניים יתרגלו טוב יותר, העומס עליהן יופחת ולכם יהיה הרבה יותר נעים, פשוט ונוח. בתוך זמן לא רב תגלו שאתם יכולים להרכיב את המשקפיים במשך יום שלם ללא אי נוחות.

 

שלב שלישי – מתרגלים את העיניים לעדשות מולטיפוקל

במקביל לחשיפה ההדרגתית מומלץ לזהות את המוקדים השונים בעדשות המותאמים למרחקים השונים. איזה חלק בעדשה משרת אתכם טוב יותר כשאתם קוראים עיתון או ספר? לאן אתם מסיטים את המבט בזמן הצפייה בטלוויזיה? לאחר שתזהו את הנקודות השונות על גבי העדשות התחילו לתרגל את המעבר ביניהן. ככל שתעשו זאת יותר, כך המעבר בין המרחקים יהיה חלק הרבה יותר, וגם טבעי הרבה יותר.

 

שלב רביעי – מתאזרים בסבלנות

מעל לכל חשוב לזכור כי ההסתגלות לעדשות עשויה להימשך מספר ימים, ולעתים אף מעט יותר. אם לאחר חודש תרגישו שאתם עדיין מאוד מתקשים להסתגל, בהחלט מומלץ לפנות לאופטומטריסטית שתספק כלים פרקטיים ופתרונות שיקלו עליכם משמעותית. כך תוכלו ליהנות מכל היתרונות שיש לעדשות מוטלטיפוקל להציע, ויש מהם בשפע.

 

אצלינו באופטיקה יפעת ותוכלו לבצע שפע של בדיקות ראייה מקיפות הכוללת בדיקה לראייה דו עינית, בדיקה לאיתור פזילה סמויה, בדיקות לזיהוי אסטיגמציה ובדיקות וטיפול בקרטוקונוס.

אנו קשובים ורגישים לצרכים המשתנים של כל לקוח ולקוח ועושים כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח לקהל לקוחותינו את השירות האיכותי והטוב ביותר.

תוכלו להזמין תור לקליניקה של אופטיקה יפעת בטלפון מספר: 052-8212615 או השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות