איך רוכשים טבעת אירוסין בפרק ב'?

האהבה לה זכיתם בפרק א' לא צלחה כמצופה? פרק ב' כאן כדי להוכיח לכם שהאהבה היא הכוח החזק ביותר בעולם. גם אתם תוהים איך רוכשים טבעות אירוסין בורסה בפרק ב' של חייכם? כך עושים זאת:

 

הטבעות המומלצות: הטבעות הקלאסיות

טבעת האירוסין בסופו של דבר היא טבעת שמבקשת לסמל אהבה, מחוייבות וכוונות טהורות. נשים שכבר קיבלו בעברן טבעת אירוסין, לבטח קיבלו טבעת מאד גרנדיוזית ומעוצבת, שהייתה חלק מגל ההתרגשות הראשוני. פרק ב' הוא פרק שמאופיין ביותר בגרות, ועל הטבעת להיות מתאימה. טבעות אירוסין בורסה יכולות להיות גם מעוצבות וגם קלאסיות, אך ההמלצה היא לדבוק בקו צנוע יותר ועל זמני יותר – ממש כמו האהבה בעצמה. הטבעת הקלאסית היא טבעת מנצחת שצועדת כבר שנים רבות במצעד הטבעות האהובות: טבעת שבמרכזה יהלום אחד – טבעת הסולייטר.

 

הכלל הנצחי: תקציב ברור לרכישת הטבעת

אם יש דבר שלא השתנה בין פרק א' לפרק ב', הוא העובדה כי טבעות אירוסין בורסה לא רוכשים לפני שיש תקציב מוגדר לרכישת הטבעת. מדוע חשוב כל כך לדבוק בתקציב? מ-2 סיבות עיקריות: ראשית, ישנן טבעות באלפים בודדים וטבעות בעשרות אלפים, כך שעליכם למקד את עצמכם בטווח הרלוונטי אליכם מבחינת היכולת הכלכלית. כמו כן, בעת שישנו תקציב קל יותר לבחור טבעת, זאת מאחר ומאות דגמים מצטמצמים לעשרות – לאחר שסיננתם דגמים שאינם רלוונטים מבחינת העלות שלהם, הפכתם את הבחירה שלכם לקלה יותר.

 

עם או בלי יהלום?

האם טבעת אירוסין המוענקת בפרק ב' צריכה להיות בלי יהלום? האם טבעת בפרק ב' חייבת להיות עם יהלום מאחר והיא מדגישה את הכוונות הטהורות ואת הרצון שזה יצליח? לא משנה באיזה פרק מדובר, הרי שטבעת האירוסין היא טבעת המסמלת אהבה. מאחר ואהבה היא דבר כה נדיר, ישנו רצון באמצעות הטבעת להדגיש את הנדירות שלה ועד כמה רוצים להשקיע בה. על כן, זכרו כי כל אישה רוצה להרגיש נאהבת, נחשקת וכזו שהשקיעו בה רבות. על כן, טבעות אירוסין בורסה שאתם מתכוונים לרכוש לקראת הצעת הנישואין, צריכות להיות טבעות המשובצות ביהלומים, או לכל הפחות ביהלום אחד כמו בטבעת הסולייטר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות