איך תדעו לבחור בחברת ניקיון משרדים טובה ומקצועית?

איך תדעו לבחור בחברת ניקיון משרדים טובה ומקצועית?

אחד הדברים שחשובים לכם יותר מכל בהתנהלות השוטפת במשרד שלכם, הוא השמירה על הסדר והניקיון. עם זאת, לעובדים עצמם, אין את הזמן והיכולת להקפיד על הניקיון, ולכן ברור לכם שהפתרון הטוב ביותר, הוא ליצור קשר עם חברת ניקיון משרדים, בכדי שזו תגיע ותספק לכם את השירות הנדרש בתחום. אולם, אתם מגלים כמובן, שיש לא מעט חברות שישמחו להציע לכם את שירותיהן. אז איך תדעו לסנן את כל ההצעות, ולבחור בחברה הטובה ביותר? הנה כמה טיפים, שיוכלו לעזור לכם בתהליך הסינון.

 

הדברים החשובים בעת הבחירה

  • שימוש באינטרנט בצורה נכונה- כמעט לכל חברה של ניקיון משרדים שמכבדת את עצמה, יש כיום אתר אינטרנט. לא מספיק כמובן רק להיכנס לאתר שלה, ודאו ובדקו מה יש בו – האם תוכלו לקרוא שם על פירוט השירותים שהיא מעניקה למשרדים? האם תוכלו לקרוא שם על המלצות של לקוחות עסקיים? האם אפשר להבין מהם היתרונות של החברה? ככל שתוכלו לאסוף יותר מידע מהאתר של החברה כך מוטב – אתם תגיעו מוכנים יותר לפגישה עם נציגיה ותדעו במה מדובר, וזה סימן גם שלחברה אין מה להסתיר.
  • החברה עובדת במקום שלכם – לא כל חברת ניקיון משרדים יכולה לספק שירותי ניקיון לכל מקום בארץ. אחד הדברים שיש להקפיד עליהם הוא כמובן לבחור בחברה שפועלת באזור המשרד שלכם. הדבר גם יבטיח שעובדי הניקיון יגיעו תמיד בזמן, ולא יאחרו או יתעכבו.
  • התחשבות בלוח הזמנים במשרד- ברוב המשרדים, עובדים משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים. כמובן שלרוב, בשעות הללו לא יהיה נוח שהמנקים יתרוצצו ויפריעו לעובדים, והעובדים יפריעו למנקים. העדיפו תמיד לפנות לחברת ניקיון משרדים שמסבירה שכבר בהתחלה – שהמנקים יכולים להגיע בכל שעה ביממה – בין אם מדובר על לפנות בוקר, או שעות הלילה – המנקים יגיעו כשהעובדים כבר לא נמצאים.

 

זו התחלה חשובה לבחירה

אחרי שתבצעו את הסינון לפי הקטגוריות הללו, כמובן שאתם עדיין תישארו עם כמה חברות טובות שיכולות להציע לכם את השירות. כעת תוכלו לבקש מהן הצעות מחיר, להתרשם מהצוות שמולו אתם תעבדו, וכיו"ב – וכך לבצע את הבחירה המתאימה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות