איך תדע לאיזו טבעת מצפה בת הזוג שלך? פשוט תשאל אותה!

בכל יום, ובמספר פעמים ביום, על כל אחד ואחת לקבל החלטות. בעוד ישנן החלטות שקל יותר לקבל, ישנן החלטות שקשה יותר לקבל והחלטות שלעתים גם חוששים לקבל. בדילמה הזו עומדים בדיוק הגברים שעומדים להציע נישואין ומתלבטים לגבי זהות טבעת אירוסין שהם יעניקו. אז במקום שתציפו את עצמכם בסימני שאלה, למה שפשוט לא תשאלו את בת הזוג שלכם איזו טבעת היא מצפה לקבל?

 

החלטה משותפת להתחתן? החלטה משותפת לטבעת!

אז מתי ואיך תוכלו לקבל מידע ישירות מהאחת שלכם לגבי טבעת אירוסין? המקרה הראשון הוא למעשה המקרה הקלאסי, שמקל על המון גברים בחיפושם אחרי הטבעת. לא נערכה הצעת נישואין אלא החלטתם ביחד כי אתם הולכים לעשות את הצעד אל עבר חיים משותפים? מאחר וההצעה לא נערכה ברשמיות, תוכל גם להעניק את הטבעת בגוון שאינו רשמי – פשוט לשאול אותה לגבי קווים לדמותה של טבעת החלומות שלה.

 

וכך הגעתם יחד בהפתעה אל חנות התכשיטים

המון פעמים סיפורי כיסוי הם הדרך הטובה ביותר לקבל מידע מהאחת שלך לגבי טבעת אירוסין שהיא חולמת לקבל. כך לדוגמא, תוכל להגיע איתה אל חנות התכשיטים ולספר לה שהחבר הכי טוב שלך מחפש טבעת לבת הזוג שלו, כך שתשמח לשמוע את דעתה על טבעות. בזמן שהיא תמליץ לך על טבעות אירוסין עבור בת הזוג של החבר הכי טוב שלך, אתה תוכל ליהנות מהמידע הרב שהיא מעניקה לך! בין לבין היא כמובן תביע את דעתה על טבעות וכך תוכל להתקרב צעד נוסף ומשמעותי בדרך אל הטבעת שאתה מעוניין לבחור עבורה ממש.

 

"בואי לרגע, אני רוצה להראות לך משהו באינטרנט"

אז מי אמר שרק נשים מבזבזות המון זמן על חיפוש טבעות באינטרנט? דרך נוספת לקבל ממנה מידע על טבעות אירוסין היא באמצעות הצצה משותפת על קטלוג הטבעות האינטרנטי. תוכלו להשתעשע ביחד ברעיון של הצעת הנישואין וכך לשמוע את דעתה על טבעות. אחרי מספר ימים היא תשכח שהסתכלתם יחד על טבעות, זאת כמובן בזמן שאתה כבר רוקח היטב את ההצעה המרגשת שהיא הולכת לקבל…

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות