בגידה – הדבר הנורא מכל

אם אתם חושבים שקרה לכם הנורא מכל, ובני הזוג שלכם בוגדים בכם, אתם לא לבד. לצערנו זה קורה הרבה, ומלמד על המצב של הזוגיות במאה ה-21. מאז ומתמיד אנשים בגדו זה בזה. בכל זאת, למשרדי חקירות פונים בני זוג רבים עם חשדות כבדים שלמעשה הם כבר בטוחים שבן הזוג שלהם בוגד אך הם צריכים את עדותו של חוקר פרטי בכדי להציג הוכחות לכך

איך יודעים שזה מה שקורה?

קודם כל, אם תסתכלו על עצמכם במראה, תדעו אם האהבה מתה לפני כמה שנים ובגידה הייתה רק עניין של זמן. אם אין אהבה, בגידה היא רק משהו טכני שתזרוק את הזוגיות לסופה. אנשים צריכים חום ואהבה, ואם אין להם בבית, הם ילכו לחפש את זה במקום אחר. אם התקשורת לקויה, רק רבים ואין יחסי מין, זה משהו שצפוי שיקרה לצערנו. לכן, קחו את עצמכם בידיים. אם עוד יש אהבה, אל תתנו לה לפרוח.

לאיזה דברים צריך למה לשים לב?

חוקרים פרטיים המתמחים בחשיפת בגידות יכולים להעיד על תפוסי התנהגות דומים ברוב מקרי הבגידות,אם בן / בת הזוג שלכם מתחילים להתנהג מוזר: קרי, ללכת ולחזור בשעות משונות שאינן השעות הרגילות שלהם. אם הם מתחילים להתלבש יפה, לדאוג לצורה החיצונית שלהם, אולי אפילו להירשם לחדר כושר. אם הם צמודים לטלפון הסלולארי שלהם ולא משאירים אותו לבד. כל אלו יכולים לעורר את החשד שמשהו קורה.

האם להתעמת עם בן / בת הזוג?

למרות החשש שזה יפרק את החבילה, כדאי להתעמת. משני טעמים: קודם כל תמיד עדיף לדעת את האמת מאשר לחיות בשקר. אולי עוד אפשר להציל את העניינים, וזה אפילו אולי טוב יותר בעבור הילדים. דבר שני, לפעמים לא בטוחים בחשדות שלנו, ותגובת בן / בת הזוג יכולה לסייע לדעת אם להמשיך או לרדת מזה.

האם אפשר למצוא אפיק משקם?

אם ישנה אהבה, שווה ללכת לטיפול זוגי שיעקור את הבעיה מהשורש, יחדש את האמון ויסייע להבין מדוע הדבר הזה קרה. בגידה, כאמור, לא קורית בחלל ריק.

אם רוצים להתגרש, מה עושים?

אם האהבה נגמרה ורוצים להתגרש, בגידה היא עילה טובה. אבל כדי להשיג את ההוכחות, מומלץ לפנות לבלש פרטי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות