בוקר טוב: היתרונות של אימוני הבוקר

בוקר, עולה שוב הבוקר, ונדמה כי הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לקום מהמיטה אל יום העבודה. אז אולי המשימות שמחכות לכם במשרד מצטיירות כפחות אטרקטיביות, אך בעת שאתם מתעוררים להשקעה בעצמכם, המוטיבציה היא לגמרי אחרת! מאמן כושר אישי בגבעתיים הוא מאמן שיוכל לאמן אתכם בכל שעה ביום, כאשר שעות הבוקר מסתמנות כשעות אידאליות לאימונים. רגע לפני שגם אתם מתעקשים להישאר במיטה, גלו את היתרונות שבאימונים אלו:

 

מתאמנים, והופ! כל היום לפניכם

אחד המכשולים בדבקות באימונים הוא שינוי לוחות הזמנים. כאנשים בוגרים המשלבים בין קריירה, לימודים ומשפחה, אתם רגילים ללוח זמנים קבוע שלא תמיד ניתן לשנותו. במקום לשנות סידרי עולם, למה שלא תשלבו את האימון שלכם בפתיחת היום לפני כל המשימות האחרות שלכם? באופן זה, הלו"ז שלכם אינו נפגע וכל היום לפניכם! מאמן כושר אישי בגבעתיים יוכל להגיע אליכם לאימון ביתי, אך גם תוכלו להתאמן בלוקיישנים חיצוניים כמו פארק שכונתי או סטודיו.

 

זריקת האנרגיה שאיש לא היה מסרב לקבל

בעוד ישנם אנשים של בוקר, ישנם גם אלו שעבורם הבוקר הוא החלק הקשה ביותר ביום: לא משנה כמה כוסות קפה מעורבות, חטיפי אנרגיה ומוסיקה – עדיין קשה מאד להתעורר ולהגיע למצב צבירה המאפשר התמודדות עם היום. למה שלא תנסו להתאמן בשעת הבוקר? מדובר על זריקת אנרגיה שמעוררת את הגוף ומעלה את מצב הרוח. שעה של אימון יכולה לפתוח לכם את היום בחיוך, באנרגיות שיא ובחיוניות שטרם הכרתם!

 

קל יותר לפתוח את היום מאשר לסגור את היום

ולעתים, הסיבה שבגללה כדאי להתאמן בבוקר עם מאמן כושר אישי בגבעתיים היא מאחר וקל יותר להתאמן בבוקר. כשאתם מתאמנים בשעות הבוקר, אתם נמצאים בשיא שלכם, זאת מאחר ואתם בתחילתו של היום ואין כל דבר שישפיע על מצב הרוח שלכם וגם אין כל פעילות משמעותית שעשיתם שתתיש אתכם מנטלית או פיסית. ביטול של אימונים מתרחש לא אחת בסוף היום בעת שהמתאמנים מרגישים כי הם באפיסת כוחות. כשאתם מתאמנים בבוקר, הסבירות לביטולים יורדת וכך אתם נשארים נאמנים לתכנית שלכם.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות