כיצד בוחרים תאורת לד גופי תאורה?

כשאנחנו ניגשים לבחור גופי תאורה למבנה מסוים, בין אם זה מבנה פרטי או כל מבנה אחר, הרי שאנחנו צריכים לבחור לעצמנו דרך מסוימת על פי אנחנו נפעל, על מנת שנוכל לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בתחום. אנחנו צריכים לבחור לעצמנו פרמטרים מסוימים על פי נבחר את אותם גופי תאורה כך שישרתו אותנו על הצד הטוב ביותר.

כידוע, עומדים לרשותנו מספר נקודות לבחירה שאנחנו צריכים להתייחס אליהם. ראשית, אנחנו צריכים לבחור בין גופי תאורה לד לגופי תאורה אחרים, כלומר, איזה סוג של גופי תאורה אנחנו רוצים לבחור למבנה, שנית, אנחנו צריכים לבחור את הסגנון והעיצוב, שלישית, עלינו לבחור את הגודל.

לכל אחת מהנקודות יש השפעה מסוימת על העיצוב של המקום ועל אופי השימוש באותם גופי תאורה. כמובן שאנחנו צריכים להתייחס לשאלה, כיצד אנחנו משתמשים באותם גופי תאורה גם מבחינה פרקטית וגם מבחינת עיצוב וסגנון. אנחנו לא יכולים להתייחס לדברים הנ"ל בנפרד ובלי קשר אחד לשני, או להתייחס לאחת הנקודות.

לפני שנפרק את שלושת הנקודות לבחירת תאורת לד גופי תאורה לבית או למשרד, כפי שהצגנו אותן, חשוב לומר שתהליך הבחירה חייב להתבצע על ידנו באופן ספציפי, כך שאנחנו נראה את גופי התאורה בעיניים ונוכל לבדוק אותם. זה לא נכון לבחור גופי תאורה לד או אחרים רק מאתר אינטרנט או ממקום אחר. אנחנו חייבים לבחור גופי תאורה אחרי שאנחנו בוחנים אותם היטב, זאת בשביל שנוכל לזהות שהם אכן מתאימים לנו.

לעשות את הבחירה הנכונה

כאמור אנחנו צריכים לחשוב על שלושה נקודות כשאנחנו בוחרים גופי תאורה ובפרט תאורת לד.

הנקודה הראשונה שציינו היא, מדוע עלינו לבחור תאורת לד ולא תאורה אחרת. ההסבר לכך הוא פשוט. תאורת לד היא הרבה יותר חסכונית, הרבה יותר יעילה, והרבה יותר ידידותית לסביבה. זאת להבדיל מתאורת ליבון שנחשבת הרבה פחות טוב ולכן פחות משתלם להשתמש בה.

בשנים האחרונות יש מעבר מבורך לשימוש בגופי תאורה לד, גם במרחב הפרטי וגם במרחב הציבורי, הן במבנים ציבוריים והן בפנסי רחוב, פארקים וכדומה.

הנקודה השנייה אשר עלינו לבחון היא, אילו גופי תאורה אנחנו אמורים לרכוש. כאן ההתייחסות היא בהתאם לסוג המבנה, לעיצוב ולסגנון שלו. אנחנו לא יכולים לבחור גופי תאורה שאינם מתאימים לעיצוב הכולל. אנחנו צריכים לבחון היטב, מה בדיוק יכול להתאים מבחינת צבע, גודל, חומר. על מנת שלא ייווצר מצב שהעיצוב במקום ייפגע כתוצאה מהבחירה שלנו.

הנקודה השלישית זה הגודל של תאורת לד גופי תאורה, ביחס לא רק לעיצוב אלא גם ביחס לאופי השימוש באותם אמצעי תאורה. אין היגיון להשתמש בגופי תאורה שאינם מתאימים לנו ולא יוכלו לאפשר לנו לבצע את עבודותינו כנדרש. לא משנה אם מדובר בעבודה שאנחנו עושים במשרד או בבית.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות