בחירת בגדים נוחים לקיץ

הקיץ הישראלי הוא כיפי: שמש, ים, גלידה, פירות קיציים (כמו אבטיחים, מלונים ואפרסקים). אבל, יחד איתם, מגיעים גם החום, הלחות והיתושים (בקיצור, כל מה שלא נחמד לנו בקיץ).

אבל, בואו נחשוב חיובי, אחד הדברים הכיפיים שמגיעים בקיץ, היא ההזדמנות לרענן את המלתחה שלך בפריטי לבוש קיציים, קלילים, התפורים מבדים נושמים או בדים סופגי זיעה.

מה הם פריטי הלבוש נחשבים ל-MUST עבור כל מי שרוצה להתלבש בצורה קיצית ואופנתית?

להלן כמה טיפים מאת אתר נאוטיקה ישראל.

 

מה תלבש האישה הקיצית האופנתית?

  • גופיות וחולצות קלות – כל אישה יודעת שחולצות וגופיות מהוות את הבסיס למלתחת מיקס אנד מאטץ' בעלת אינספור אפשרויות. החולצות והגופיות בצבעים ה"נכונים" מעניקות לך המון אופציות לגוון את הלוק שלך, בהתאם למה שאת מוסיפה להן. ניקח, לדוגמה, את הגופיה הבסיסית ביותר, גופיה גברית בצבע אחיד (כן, בדיוק זו שנקראת "גופיית סבא") . שלבי אותה בחולצת כפתורים פתוחה וקיבלת יופי של מראה שכבות לישיבה בבית הקפה עם החברות. הוסיפי לה ז'קט אביבי צבעוני בסגנון ספורט-אלגנט והנה, יש לך לבוש מהמם ליציאה בערב או לבוש לפגישת עסקים לא רשמית. רשמי לפניך – הפריט הראשון להתחדש בו הוא חולצות וגופיות, וכל המרבה – הרי זה משובח.
  • מכנסיים קצרים וחצאיות – המכנסיים הקצרים הקיציים, בניגוד לבגדי החורף הכבדים והחמים, עשויים מבד כותנה נושם, המאפשר לך "להתאוורר" גם בזמן פעילות. הכותנה, הידועה כבד מעולה לספיגת זיעה, מלוות את כל קולקציות הקיץ, ולכן, המכנסיים הנשיים הקיציים באורכים ובגזרות השונים מהווים פתרון מעולה לחום הקיצי. את אותו סוג פתרון יעיל מהוות חצאיות הכותנה הקצרות, שבצירוף החולצה הנכונה, יעניקו להופעה שלך לוק מתוחכם (אבל נוח).

 

מה מציע הקיץ לגבר האופנתי?

  • חולצות – מגוון רחב של חולצות טי-שירט וחולצות פולו בסגנון קז'ואל לשעות הפנאי. לגברים המקפידים להתלבש בסגנון אלגנטי או ספורט אלגנטי, מציעה הקולקציה הקיצית מבחר חולצות מכופתרות קצרות שרוול, שתאפשרנה לך לשמור על מראה סמי-אלגנטי, ובכל זאת לא להתבשל בחום ובלחות הישראליים.
  • מכנסי ברמודה – במגוון צבעים ודוגמאות, עם כיסים נוספים או בלי, עם חגורה או בלעדיה, המכנסיים הנוחים האלה מאפשרים לך, הגבר הישראלי הפעיל, להשתמש בהם בכל שעות היום והערב. תוכל ליצור כל לוק בו תחפוץ על ידי שילובם בחולצה ובנעליים הנכונות: עם כפכפים/סנדלים וטי-שירט זרוק – תוכל לבלות איתם יום בחוף הים. בשילוב חולצת פולו וסניקרס – תוכל ליצור לוק ספורטיבי מוקפד, וכן הלאה.

 

לסיכום:

הקיץ הזה עומד להיות לוהט מבחינת אופנת הנשים וגם אופנת הגברים. בגדי הקיץ הנוחים כבר מציפים את כל אתרי הקניות הנחשבים. לכן, אם טרם רעננת את המלתחה שלך ועוד לא הצטיידת בפריטי הלבוש המתאימים והנוחים, עכשיו הוא בדיוק הזמן המתאים להתחיל לעשות זאת.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות