בידוד טרמי בעזרת עבודות גבס

בידוד טרמי מאפשר לבצע בידוד בקירות הבית לצורך שמירה על טמפרטורה, מה שבסופו של דבר מביא לחיסכון בעלויות של מיזוג וכו'. בידוד טרמי ניתן לבצע בעזרת לוחות גבס אך גם באמצעות חומרים נוספים. בנוסף, הגבס משמש כחומר נהדר לצורך תוספות ו"קישוטים" ברחבי הבית.

בשנים האחרונות ניתן לראות בכמעט כל בית בו עשו שיפוצים וחידושים שונים, עבודות גבס מרשימות. מאמר זה יגולל בפני הקוראים מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים עבודות אשר עשויות מחומר זה וזאת על ידי הבאת כל היתרונות של הגבס ואילו סוגים שונים של עבודות ניתן לבצע עם חומר הגבס.

 קיראו עוד על איטומים

שימוש גבס- סוגי עבודות

בעבר, אנשים רבים שללו עבודות בגבס משום הטענה כי הוא אינו איכותי דיו ותוך פרק זמן קצר הוא מתחיל להתפורר, נכון לשנת 2013 המצב שונה לחלוטין ורבים מזמינים מקצוענים שיבנו עבורם דברים רבים בבית מחומר גבס. נכון להיום יש סוגים שונים של עבודות גבס ולכן חשוב מאוד לוודא כי בוחרים באיש מקצוע בעל ניסיון באותו סוג של עבודות אשר דרושות לכם. הסוגים השונים של העבודות הם:

  • מחיצות– כאן מדובר על בנייה של מחיצות בחללים שונים. בדרך כלל משתמשים במחיצות גבס לשנות את המראה האדריכלי של המטבח והסלון בבית. פעמים בונים מחיצות בחדרים גדולים אשר מעוניינים לפצל לשניים או לקבוע נקודות פרטיות לכל אדם אשר ישן בחדר. במקומות עבודה רבים מזמינים מקצוענים לשם יצירת מחיצות בחלל גדול ופתוח לשם הקמת מערך טלפנים ועוד.
  • ריהוט ופריטים דקורטיביים– פעמים רבות אנשים מזמינים מקצוענים שיבנו עבורם נישות דקורטיביות מיוחדות לסלון, חדרי הילדים וחללים שונים בבית. בנוסף, רבים מבקשים ספריות, נישה מיוחדת לטלביזיה או למערכת הסאונד בסלון ועוד.
  • תקרות– עבודות בגבס כוללות גם הנמכת תקרות במקרה בו מעוניינים ליצור אשליה של חלל קטן יותר בחדר מסוים בבית. בנוסף, פעמים רבות מעוניינים להתקין תשתית של מיזוג אוויר או תשתיות אחרות אשר יש להצמיד לתקרה ובנייה של תקרות גבס יעזרו לשמור על האסתטיקה של הבית.

 

יתרונותיו של הגבס

  • עלות- אחד היתרונות החשובים ביותר של עבודות גבס בא לידי ביטוי במחיר שלו. העלות של גבס נמוכה יותר מאשר שאר חומרי הגלם בהם משתמשים לבנייה ודקורציה. דבר זה מביא מצב בו אדם יכול להזמין מספר עבודות גבס באותו מחיר של עבודה אחת בחומר גלם אחר.
  • עיצוב- הגבס גמיש מאוד ולכן ניתן "לשחק" בו כפי שמעוניינים. אין זה מקרי כי משתמשים בגבס לכל הרבה שימושים.
  • איכות- חשוב לדעת כי כיום יש סוגים שונים של גבס המשמש למטרות שונות וזאת בהשוואה לעבר בו השתמשו באותו חומר גלם, דבר אשר גרם גם לבעיות שונות ומפח נפש אצל רבים. נכון להיום איש המקצוע בוחר בגבס רגיל, גבס אשר עמיד במים, עמיד בפני אש ועוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות