גני אירועים מומלצים

הבחירה בין גני אירועים מומלצים לאירוע מיוחד של פעם בחיים, יכולה להיות מבלבלת ולא פשוטה כלל. לכן, במיוחד עבורכם ריכזנו 4 גני אירועים מומלצים אשר בהם אתם יכולים לקיים אירוע ברמה הגבוהה ביותר, לקבל שירות מקצועי, חוויה קולינרית איכותית ואווירה שלא מוצאים בכל מקום.

בית לורנץ- אירוע אותנטי בתל אביב באווירה של פעם    

בית לורנץ הינו בית לאירועים בעל ניחוח היסטורי. המקום, אשר פועל עוד מימי הבריטים, עבר חידוש אשר במהלכו נשמרו כל הפריטים ההיסטוריים האפשריים וקיבל מראה קלאסי ומרשים. העיצוב המיוחד של המקום, וההיסטוריה הייחודית אשר עוטפת אותו, הופכים אירועים הנערכים בו לבעלי משמעות מיוחדת ומאפשרים לבעלי האירוע להעניק לאורחים חוויה שאותה לא ישכחו למשך זמן רב.

הרמוזו- גן אירועים יוקרתי במודיעין       

הרמוזו הינו גן אירועים במרכז, חדש ומפואר אשר הוקם בעיר מודיעין. במקום ניתן למצוא 2 אולמות אירועים יחד עם גן אירועים יוקרתי ומרשים, אשר בו הושקעה מחשבה בכל פרט ופרט, ונעשה בו כל מאמץ להוציא את בעלי האירוע, ואת האורחים מרוצים. המיקום הנוח של מתחם האירועים הרמוזו, האווירה יוצאת הדופן במקום, העיצוב היוקרתי, כלי העזר המודרנים והמשוכללים והצוות המקצועי, כולם יחד לוקחים כל אירוע לרמה הרבה יותר גבוהה, ומסייעים לכל אחד להגשים את החלום על אירוע יוקרתי, מפואר ושונה משל כל השאר.

אירועים קטנים בשרון B4           

B4 הינו מקום לאירועים קטנים באזור השרון. מדובר במתחם שף המעוצב בצורה רומנטית מיוחדת ובו ניתן לערוך אירועים קטנים, עד ל 300 איש. האולם, אשר ממוקם בהוד השרון, כולל עיצוב ייחודי ואותנטי, אך החוויה המיוחדת יותר שבו קשורה לתחום הקולינרי. השף אבי שליסל המוערך, המנהל את התחום הקולינרי במתחם האירועים B4 מציע לכם תפריט עשיר ומגוון ומנות איכותיות מחומרי הגלם הטריים ביותר, דבר שיתרום להצלחה של כל אירוע בצורה משמעותית במיוחד.

B56 חתונה במסעדה     

אם אתם רוצים לחגוג חתונה קטנה במסעדה איכותית, ומחפשים אווירה שונה ומיוחדת, מסעדת B56 בהרצליה מעניקה לכם בדיוק את זה ומאפשרת לכם לחגוג אירועים אל מול הים, באווירה רומנטית ייחודית ובהתאמה אישית לאירוע שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות