דקים סינטטיים באיכות שלא הכרתם

מי עוד רוצה לגלות את הסוד לרכישת דקים יפהפיים, איכותיים ועמידים לאורך זמן? 

בשנים האחרונות גובר הביקוש להתקנת דק במרחב הביתי ובעיקר בבתים פרטיים עם גינה. לדק יש נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה ויכולת להשתלב בקלות במגוון סגנונות עיצוב, כך שגם בעלי זיקה לעיצוב כפרי וגם אוהבי העיצוב המודרני או היוקרתי, יתחברו לדגמים השונים שקיימים בשוק. החיסרון העיקרי של דק זו העמידות שלו. דקים המיוצרים מעץ טבעי, עמידי ככל שיהיו, נוטים להישחק, להירקב ולדהות עם הזמן, אך יש סוד שאף אחד לא גילה לכם עד היום.

 

עוברים לדקים סינטטיים של חברת TREX

השקעתם כסף רב ברכישת דק איפאה, אך למרות שהקפדתם לנקות על פי ההוראות ולתחזק את הלוחות, אולי הבחנתם שהדק של השכן שמר על מראהו בצורה טובה ומרשימה יותר. מה הסוד? פשוט מאד, במקום לקנות דק עץ, בוחרים בדק סינטטי.

לא כל דק סינטטי מצליח לדמות את טקסטורת העץ בצורה טובה ולמרות שתוכלו למצוא לא מעט מקומות המציעים דק סינטטי במבצע, אנו מציעים לא להתפתות, אלא להכיר היטב את כל האפשרויות.

חברת TREX האמריקאית, מציעה טכנולוגיה פורצת דרך לייצור דקים סינטטיים בעלי יתרונות רבים. ראשית, מראה הדק קרוב ככל הניתן למרקם העץ ויש אפשרות לבחור בין דגם המדמה דק עץ אורן לבין דק טיק וכן הלאה. שנית, התחזוקה של הדקים היא קלה ופשוטה יותר במיוחד כאשר משווים לתחזוקה של דק מעץ טבעי.

אך שני היתרונות הללו אינם הסיבות היחידות לבחור בדקים של חברת TREX, אלא דווקא היתרון השלישי והוא איכות הדק. החברה מייצרת את הדקים בטכנולוגיה מתקדמת המקנה ללוחות רמת עמידות גבוהה בפני שחיקה ובלאי. הדק אינו נשרט וצבעו אינו דוהה גם לאחר שנים. אם בטעות שפכתם כוס יין או שנפלה מן השולחן צלחת עמוסה באוכל, הלכלוך אינו נספג בשכבות העמוקות של הדק, כך שלא נוצר כתם או סכנה לעובש וריקבון.

מכירים את הפתגם "הדשא של השכן ירוק יותר"? אם גם הדק שלו יפה יותר, לאחר שנים רבות, אז כנראה שיש לו דק של חברת TREX.

 

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לקבל ייעוץ ולשמוע פרטים נוספים אודות הדקים הסינטטיים של חברת TREX? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-9973060 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/. מחכים לכם

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות